XXL Nutrition

Breaking News Oproep Ratelband: Boycot regels

Eerlijk is eerlijk, Ratelband wet wel hoe je een vrouw niet dient te behandelen. Zijn huidige is toch maar mooi bij hem weg gelopen (en dit was ook niet de eerste), dus op dat gebied heeft hij wel ervaringswijsheid......

Haha dat is waar :P

Ik vind het maar een achterlijke uitspraak van hem, ik ben het ermee eens dat wij Nederlanders niet alles moeten pikken. Maar het te hard rijden op wegen en agenten aanspreken als protest is belachelijk, dan wordt het hier het wilde westen.

En dat rijden met even en oneven kenteken is toch nooit haalbaar? Moet ik dan tegen mijn baas zeggen dat ik om de dag vrij wil hebben ofzo?

Dat jij mss iets meer loon krijg dan ik kan ik wel zeggen dat ik het slechter heb ja.
Niet te vergeten dat er mensen zijn die bij zo'n bureau komen om rond te komen, omdat alles de spuigaten uit loopt momenteel.

Lullig voor ze maar over het algemeen heeft iedereen te eten en volgens mij is er meer sprake van een luxeprobleem of van een probleem met budgetteren. Nu zeg ik niet dat een minimuminkomen een vetpot is maar je moet de mensen de kost geven die tig honden hebben, kinderen nemen, een auto willen rijden, vakantie willen vieren en allerlei luxe willen kopen terwijl ze teren op een uitkering. Dat gaat niet werken.

Ik heb misschien makkelijk praten nu maar ik heb ook de andere kant van de medaille meegemaakt. Alleen ging ik dan niet zielig doen maar heb wat aan de situatie gedaan. Dat is het voordeel van Nederland, kansen te over.

tja zolang de overheid doorgaat met mislukte miljardenprojecten en grappen als de wajong (waar zeker tienduizenden voor jan lul inzitten) zullen ze de belastingen wel blijven verhogen

:roflol::roflol::roflol:
Goed voorstel van Ratelband in een land, dat tegenwoordig alleen nog maar bestaat uit ja-knikkers en volgzame lieden met de assertiviteit van een graszaadje.:D

Protesteren???:angstig::angstig::angstig: Straks gaan ze mijn uitkering korten....:rolleyes:

ipv dat ie eens met wat constructiefs kwam...

Nja Ratelband is af en toe gewoon een erge droogkloot, maar kan ook erg tof zijn.

Vind het wel goed dat hij begint met zoiets...
Ik was al 1,5 week geleden begonnen. Toen ik een boete binnen kreeg voor wel 7 km te hard, stelletje ()*#)*#$ heb een bezwaarschrift opgestuurd met ook netjes een copy van 2 krantenknipsels uit de Telegraaf. Hierin stond vermeld dat wij belastingbetalers opdraaien voor de verkeersboetes van chauffeurs van ministers, staatssecretarissen en topambtenaren van drie departementen. :mad:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/schatkist-betaalt-boetes-ministers-166361/

Nu afwachten :rolleyes:

--> Denk alleen niet dat meeste mensen mee gaan doen, zijn te bang om uiteindelijk nog te betalen of meer boetes krijgen voor rijden op gesloten vluchtstroken enzo.
Als we een deal maken met Ratelband dat ALS we boetes krijgen, hij ze betaald :) hehe..

Ratelband zuigt.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven