misterGAIN
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik vroeg me af of meerdere mensen dat hier doen, vooral in het weekend als ik wil uitslapen, zet ik de wekker rond een uurtje of 8. Dan sta ik op en ga ik ontbijten, en als ik klaar ben stap ik weer lekker me bedje in tot een uurtje of 10/11 uur.....
Als ik om 8 uur opsta heb ik altijd rete honger, en als ik dan om 10 of 11 uur weer wakker heb heb ik alweer erge honger, dus voor mijn gevoel verbruikt mijn lichaam het wel, ookal ga ik weer ff 2 a 3 uurtjes slapen.... Als ik dit niet doe en bijv. om 11 uur opsta gaat de hele dag eten ook stukken minder!

Als ik om 8 uur opsta heb ik altijd rete honger, en als ik dan om 10 of 11 uur weer wakker heb heb ik alweer erge honger, dus voor mijn gevoel verbruikt mijn lichaam het wel, ookal ga ik weer ff 2 a 3 uurtjes slapen.... Als ik dit niet doe en bijv. om 11 uur opsta gaat de hele dag eten ook stukken minder!

dus als ik om 8 uur de wekker zou zetten om wat te eten dan weer ga slapen om vervolgens een paar uur later wakker te worden, heb ik giga honger, heeft niet echt met verbruiken te maken lijkt mij?
, nog even wachten op m'n krantje 
?