MuscleMeat

optimale krachtbehoud?

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
even een vraagje.

Ik ben nu net begonnen met mijn winstrol depot only kuurtje van 6 weken lang en wil over 5 weken beginnen met het opbouwen van clenbuterol.
Dit om spierkracht zoveel mogelijk te behouden en mischien nog iets lager te gaan in mijn vetpercentage.
aangezien clenbuterol niet zo gek lange werkingstijd heeft wat ik lees in andere topics was mijn vraag:
Wat kan ik naar mijn kuur naast het trainen het beste gebruiken om mijn krachtbehoud en/of massabehoud zo lang mogelijk optimaal te houden ? ???

fitnesboy zei:
even een vraagje.

Ik ben nu net begonnen met mijn winstrol depot only kuurtje van 6 weken lang en wil over 5 weken beginnen met het opbouwen van clenbuterol.
Dit om spierkracht zoveel mogelijk te behouden en mischien nog iets lager te gaan in mijn vetpercentage.
aangezien clenbuterol niet zo gek lange werkingstijd heeft wat ik lees in andere topics was mijn vraag:
Wat kan ik naar mijn kuur naast het trainen het beste gebruiken om mijn krachtbehoud en/of massabehoud zo lang mogelijk optimaal te houden ? ???

fooooooood......

• Topic Starter Topic Starter
jah ok dat had ik kunnen bedenken maar als ik dan weer hoog in de koolhydraten ga zitten gaat men vetpercentage mischien weer omhoog wat nie de bedoeling is maar ok het is een optie

eesj...ik neem zelf altijd de eerste 2 weken van mijn nakuur clen...klrijg altijd wel goede pomp van clen...maar ik denk als je goede nakuur neemt dat je zowiezo niet zon grote terugval hebt met een win only kuur,...groete

fitnesboy zei:
even een vraagje.

Clenbuterol heeft een halfwaardetijd van zo'n 48 uur, das toch lang genoeg lijkt me ;)

Volgens mij een halfwaardetijd van 36 uur, volgens het boek Chemical Muscle Enhancement

fitnesboy zei:
even een vraagje.

Cle is inderdaad een goede keus, verder is het heel belangrijk je voeding ind egaten te houden. Voedingssupplementen kunnen hier goed bij helpen. Ben zelf wel tevreden over het middel G.C.T van Gotic nutrition. Dit is een perfecte afstemming van Glutamine, Creatine en taurine

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx dut tog maar goed op men voedingssuplementen letten :D

Terug
Naar boven