AndroidHealthClinic

Optimum Nutrition, 5 kg Whey voor 40 dollars

King55

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Jaja.....................in de VS (ik noem geen naam van de winkel, reclame niet toegestaan).

Dat is 35 euro. Hier in Nederland kost het 109 euro bij een internet-winkel die garandeert dat ie het goedkoopste van Nederland is (ook hier noem ik geen naam).

Dit is bijna drie keer zoveel als in de VS. Ik vind de prijzen in Nederland belachelijk. Wat ik ook heb gemerkt, de euro is in 3 jaar tijd bijna 50% gestegen tegenover de dollar, maar de supplementen uit de VS zijn niet in prijs verlaagd.

Wat zijn jullie opinie hierover?

eh, de dollar is 50% gezakt ten opzichte van de pleuro, maar dat daar gelaten vind ik ook Nederland (europa?) veels te duur. kun je mij niet pb-en waar dat zo voordelig is dan?

King55 zei:
Hoi allemaal,

Jaja.....................in de VS (ik noem geen naam van de winkel, reclame niet toegestaan).

Dat is 35 euro. Hier in Nederland kost het 109 euro bij een internet-winkel die garandeert dat ie het goedkoopste van Nederland is (ook hier noem ik geen naam).

Dit is bijna drie keer zoveel als in de VS. Ik vind de prijzen in Nederland belachelijk. Wat ik ook heb gemerkt, de euro is in 3 jaar tijd bijna 50% gestegen tegenover de dollar, maar de supplementen uit de VS zijn niet in prijs verlaagd.

Wat zijn jullie opinie hierover?

Wel,

Volgens mij leeft de bb-sport in de VS veel meer dan bv in Europa, denk dat je daar een mooie verklaring hebt voor de lagere prijzen, als je es goed kijkt in supp-shops komt het grootste deel uit de V.S....

btw kun je me es de link van die site geven, ik zou ook weer es wat whey moeten aankopen ;) ;)

Stuur mij ook dat adres maar even als je wil, want dat scheelt wel heel veel!

..(kan deze post niet meer deleten)

Dat de bb sport in vs veel meer leeft is waar, maar dan nog zijn de prijzen belachelijk duur. Bij winkels in nl kost een zak optimum 10 lbs 119 euro!! En als de consument die voor 60 euro l kan krijgen in de stats, voor hoeveel denk je dan dat hun dat zelf inkopen?? Ik denk dat er zo'n 50-75% van de prijs bovenop de supps in NL gaat.

Het is inderdaad belachelijk; ik ga hier denk ik nooit meer grote aankopen doen. Voorheen kocht ik in een zaak altijd 1 kg EAS whey voor 30 euro, waar ik een maand mee deed als ik zuinig was. Van m'n maandelijkse zakgeld dus. Laatst kocht ik van bb.com 5 kg voor een HOOP minder en mijn god want ben ik hier lang mee bezig :D

Voortaan bestel ik wel vanuit America; met die verzendkosten erbij ben ik nog steeds verdomt veel goedkoper uit dan hier.

Johny zei:
Dat de bb sport in vs veel meer leeft is waar, maar dan nog zijn de prijzen belachelijk duur. Bij winkels in nl kost een zak optimum 10 lbs 119 euro!! En als de consument die voor 60 euro l kan krijgen in de stats, voor hoeveel denk je dan dat hun dat zelf inkopen?? Ik denk dat er zo'n 50-75% van de prijs bovenop de supps in NL gaat.

Wel ik mag geen prijzen noemen van sponsor, maar ik heb wel kennis daarover, en moet zeggen dat de inkoopprijs in NL/BE gelijk is of zelfs meer soms dan de verkoopprijs in Amerika, dus fout ligt niet zozeer aan de shops, maar aan de taksen die erop komen ed ...

MonsterStrength zei:
Wel ik mag geen prijzen noemen van sponsor, maar ik heb wel kennis daarover, en moet zeggen dat de inkoopprijs in NL/BE gelijk is of zelfs meer soms dan de verkoopprijs in Amerika, dus fout ligt niet zozeer aan de shops, maar aan de taksen die erop komen ed ...

dus het is aangeraden om via te states te bestellen? nu nog even weten wat de verzendkosten zijn natuurljk...

50 euro zonder nahef als ik me niet vergis

King zei:
dus het is aangeraden om via te states te bestellen? nu nog even weten wat de verzendkosten zijn natuurljk...
valt te zien, voor een gym rat die gewoon wat whey nodig heeft uiteraard via de lokale shops, maar als je er zo'n €150 per maand doordraait kun je toch ff beginnen denken om uit amerika te bestellen natuurlijk ;)

(plus dat je er het PIT Team en het forum mee steunt en er zo karma mee verdiend natuurlijk, zie sig ;))

MonsterStrength zei:

Dat kan kloppen, maar stel dat de shops in nl het gewoon in de usa inkopen dan nog is er een marge van 50%. Natuurlijk zijn er wat goedkopere internet shops, maar dan heb je geen a-merk.

Reken 20% naheffing per product!
En de whey eiwit is niet 5kg maar 4,5kg!
Ik heb zelf 14,5kg nu in huis staan.

Johny zei:
Dat kan kloppen, maar stel dat de shops in nl het gewoon in de usa inkopen dan nog is er een marge van 50%. Natuurlijk zijn er wat goedkopere internet shops, maar dan heb je geen a-merk.

Ja maar geen 50% winstmarge. Er komt verschrikkelijk veel naheffing en taksen op (net omdat het hier zo duur is, beetje vicieuze cirkel ....), en als het om grote hoeveelheden gaat ook verzendkosten naar Benelux en dan verzendkosten naar klanten. Reken meer op winstmarge van 10 à 15%, wat niet gek is, die mensen moeten daarvan leven

Terug
Naar boven