MuscleMeat

Optrekstang - Deurpost

Crimby

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
21%
Hey mensen

Even een vraagje, je ziet vaak van die optrekstangen te koop, die voor in de deurpost...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heeft dat nut? is dat niet verpesting van je deurpost?

geen ervaring mee, maar als ik het zo bekijk klem je dit ding tussen de deurpost. Lijkt me dat dat idd je deurpost sloopt ja

• Topic Starter Topic Starter
geen ervaring mee, maar als ik het zo bekijk klem je dit ding tussen de deurpost. Lijkt me dat dat idd je deurpost sloopt ja

Ja precies, maar het wordt zoveel aangeboden en best een goede oplossing aangezien ik niet zo'n vergelijkbare aan de muur kan schroeven... alleen zou zonde zijn als ik elke week de deurpost moet verven of vernieuwen:P

Het lijkt me dat dat van je deurpost afhankelijk is...
Als jij een beetje een stevige hebt dan gaat er helemaal niets mee gebeuren. Handig ding, gewoon kopen.

Heb zelf ook een, die ging er aan een kant met een schroef in. Als je het er later weer weghaald zit je dus met een gat in je deurpost!

Nou het is zo dat ik denk dat mn ouders niet zo blij zijn als de deurpost naar de klote gaat... aangezien we proberen het huis te verkopen:P

Ik heb zo'n ding. Bij mij moest ik aan beide kanten een soort metalen kapje schroeven waar dat ding dan invalt als je hem tussen de deur klemt. Ik heb wel het idee dat ik dat ding al vaster kan draaien, dat het dus niet echt ten goede komt van het kozijn. Tot nu toe echter nog geen grote beschadigingen gezien, en die schroefgaatjes zijn zo gevuld met een beetje vloeibaar hout.

Je hebt er volgens mij ook 1 van tellsell maar die kost wel wat, de p90x chin up bar, dan kan je hem zo ophangen. Weet niet of het wat is maar je kan altijd even kijken. Of valt dit onder reclame:P

Laatst bewerkt:
had ik ook gekocht zo een die je moest aanspannen

maar die bleef jammergenoeg niet eens hangen als ik me optrok

tnx allemaal... De laatste post was denk ik het meest informatief aangezien je die idd moest klemmen... de rest ook erg bedankt... alleen wil ik mijn deurpost juist niet mollen:)

Terug
Naar boven