AndroidHealthClinic

Opvoeren hoeveelheid

bodycr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Beste,

Ik heb afgelopen maandag mijn 3e injectie gehad a 1ml 250 mg test e.
Omdat het me eerste kuurtje is wil ik dit gewoon rustig aan doen en niet direct "te".

Ik kuur samen met een maatje van me, hij heeft al eens eerder gekuurd ( dbol only). Deze vraag gaat uit vanuit zijn oogpunt.

We zijn van plan 10 weken te kuren, hij wil graag de hoeveelheid test e opvoeren. Nu heb ik al het een en ander gelezen maar weet niet hoe betrouwbaar dit is: Dat wanneeer je tijdens je kuur de test e gaat opvoeren je alleen de bloedwaardes veranderd maar de effecten wat training/kracht/massa betreft minder zijn.

Hij is van plan:

1e 250mg
2e idem
3e idem( gehad)

4e 375mg
5e 500mg
6e 500mg
7e 500mg
8e 500mg
9e 375mg
10e250mg

dus opbouw hoog afbouw, simpel gezegt.

Ik zelf hou um op 1 ml a 250mg aangezien ik nu zo'n 2,5 kg aangekomen ben en de test pas eigenlijk tussen week 3 en 4 gaat beginnen, wil ik eerst de reacties afwachten.

is het verstandig om zo op te bouwen of gewoon 250mg aanblijven houden voor me maat?

Als je wilt verhogen gewoon de volgende keer 500mg zetten niet opbouwen met eerst 350 en de rest van de weken gewoon op 500mg blijven. Afbouwen moet je zowiezo niet gaan doen, tegen de tijd dat je Bloedwaardes op de max zitten van die 500mg ga je verminderen...verhoog dan gewoon niet

Meteen op 500mg gaan zitten en niet afbouwen want dat is onzin

• Topic Starter Topic Starter
Oke dat is fijn om te weten.
Ik zal het doorgeven.

Is het niet zo dat je hormoonspiegel/bloedwaardes al gewend zijn aan de 250mg en dat verhoging minder effect heeft als wanneer je zou starten met 500mg?

Terug
Naar boven