XXL Nutrition

Opzoek naar een nieuwe gym

daanbels

Cool Novice
Waardering
0
Dag allen,

Na twee jaar het krachthonk niet van binnen te hebben gezien is het weer zover, ik wil weer.
Niet dat ik twee jaar niet wou maar twee kinderen en een verbouwing helpen niet echt mee bij de plannen. Ondertussen heb ik wel veel gefietst en gelopen dus de conditie is op peil. Vanaf mijn achttiende heb ik iedere winter krachttraining gedaan in dienst van het wielrennen. Hoewel spiermassa niet direct goed is voor wielrenners had ik er wel altijd lol in om in korte tijd een redelijk fysiek op te bouwen.

Nu de wedstrijdsport achter de rug is wil ik eens gaan kijken wat voor fysiek ik kan opbouwen. Ik zal ongetwijfeld blijven fietsen en lopen dus de cardio zit wel snor. Een trainingsschema in elkaar zetten gaat me ook wel lukken. Het enige moeilijke is; een goede sportschool vinden.

Vandaag was ik bij de sportschool waar mijn vrouw sport. Op zich een prima accommodatie, nette ruimten, nette machines en gezellig........ Maar daar kom ik uiteraard niet voor, sterker nog, dat interesseerd me niet echt. Ik wil na het werk sporten en daarna naar de vrouw en kinderen.

Het enige bezwaarlijke is dat de dumbels tot dertig kilo gaan. Naar mijn inzicht kan dit vrij snel een probleem worden. Moet ik daar mijn keus voor de sportschool vanaf laten hangen? Een groot deel van mijn oefeningen doe ik met dumbels.

Hopelijk brengen jullie reacties wijsheid

Gewoon een paar lokale gyms uitproberen.

Terug
Naar boven