MuscleMeat

opzoek naar een UB / LB 3x per week

MatthiasV

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
75kg
Eerst van al wil ik iedreen van dbd bedanken .
ik woog zo'n goede 6 maanden geleden 90 kg
Nu nog maar zo'n 75 kg ben veel vet kwijt en heb toch het gevoel dat er wat spieren bij zijn
en dit zo niet gelukt zijn zonder al jullie tips . dus bedankt !
ik ben niet een veel poster maar ik heb toch al veel dingen kunnen opsteken door post te lezen

ja nu me vraag ik doe nu al 6 maanden full body work out
de Ma , Woe & Vrij

wat ik merkte dat ik op de vrijdag meer ( lees veel meer ) moeite moet doen om de zelfde gewichten
te verplaatsen is dit door verzuring van heel de week de zelfde spieren te trainen , kan
ofc ook gedachten zijn ( graag wat feedback )

dus ik dacht dat een UB / LB schema me meer zo liggen
naar wat ik op zoek ben is een schema dat eiglijk zo goed als alle spieren moeten werken in 7 dagen
met een goede pull / push afwisseling

omdat ik het nogal moelijk vindt om zelf iets samen steken , vraag ik om jullie hulp

Alvast bedankt

Mvg Matthias V

Eerst van al wil ik iedreen van dbd bedanken .
ik woog zo'n goede 6 maanden geleden 90 kg
Nu nog maar zo'n 75 kg ben veel vet kwijt en heb toch het gevoel dat er wat spieren bij zijn
en dit zo niet gelukt zijn zonder al jullie tips . dus bedankt !
ik ben niet een veel poster maar ik heb toch al veel dingen kunnen opsteken door post te lezen

ja nu me vraag ik doe nu al 6 maanden full body work out
de Ma , Woe & Vrij

wat ik merkte dat ik op de vrijdag meer ( lees veel meer ) moeite moet doen om de zelfde gewichten
te verplaatsen is dit door verzuring van heel de week de zelfde spieren te trainen , kan
ofc ook gedachten zijn ( graag wat feedback )

dus ik dacht dat een UB / LB schema me meer zo liggen
naar wat ik op zoek ben is een schema dat eiglijk zo goed als alle spieren moeten werken in 7 dagen
met een goede pull / push afwisseling

omdat ik het nogal moelijk vindt om zelf iets samen steken , vraag ik om jullie hulp

Alvast bedankt

Mvg Matthias V

Wendler's 5-3-1 systeem leent zich daar prima voor...

Terug
Naar boven