XXL Nutrition

Oral VS Inject op jongere leeftijd

BulkingTMS

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Hey

Ik hoor in de sportschool laatste tijd van mensen om mij heen dat orals beter voor je zijn op jonge leeftijd omdat deze de axis minder onderdrukt, maar eigenlijk geloof ik hier niet zoveel van.
Zou iemand hier opheldering over kunnen geven?

Zelf nadenken mag best hoor.

Het beste is om op jonge leeftijd helemaal niet te gebruiken natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
dat snap ik, het was gewoon uit nieuwschierigheid

klinkt als bullshit omdat ze te schijterig zijn om een spuit te zetten.
heb er nog zo een bij mij in de klas zitten.

18 jaar, traint 2/3x per week, 20% bf shit fysiek eet slecht as fk, wil AAS gaan nemen voor betere gainz maar is te p*ssy voor spuit. probeert mij te vertellen dat orals beter zijn als excuus.

Tabs worden meestal als eerste kuur gebruikt omdat dit een gemakkelijke kennismaking met AS is. Persoonlijk vind ik dat je weinig verkeerd kan doen met 4-5 weken tabs als eerste kuur maar dan wel max op 30-40 mg/dag.

Voor iedereen mij hier begint af te zeiken... Een inject kuur is uiteraard veel beter maar soms is de drempel om direct te injecteren wat groot. Maar die drempel is snel weg nadat je beseft hebt dat je van jouw dianabol only niet direct zoals Arnold word. Dan word de stap snel gezet naar de injects ;)

Tabs worden meestal als eerste kuur gebruikt omdat dit een gemakkelijke kennismaking met AS is. Persoonlijk vind ik dat je weinig verkeerd kan doen met 4-5 weken tabs als eerste kuur maar dan wel max op 30-40 mg/dag.

Voor iedereen mij hier begint af te zeiken... Een inject kuur is uiteraard veel beter maar soms is de drempel om direct te injecteren wat groot. Maar die drempel is snel weg nadat je beseft hebt dat je van jouw dianabol only niet direct zoals Arnold word. Dan word de stap snel gezet naar de injects ;)

vind ik ook.

Nee das BS, orals zijn in mijn ogen altijd slecht mits je wedstrijdambitie heb.

Ik kan deels je mening volgen want het is inderdaad de meest laagdrempelige manier om aan AAS te gaan. Toch is het een drempel die net daarom zo wordt onderschat. Je axis gaat plat, of je nu orals neemt of injects. Nakuren is een onderwerp waar te weinig beginners mee bezig zijn.

Dat wordt hier overal al verteld, dat is dus al bekende kennis. Daar hoef je dus niet zelf achter te komen door een kuur :rolleyes:

Helaas wordt je met injects ook niet direct arnold :'( Accentje lukt me nog niet

oral only's worden alleen op dit forum afgeraden, op amerikaanse forums word dat vaak aangeraden en puur om kennis te maken met AAS.

Maar ja aan de andere kant, ze zeggen als je eerste x kuurt heb je de beste resultaten en heb liever een inject hoge kuur dan een 30mg dianabol.

• Topic Starter Topic Starter
klinkt als bullshit omdat ze te schijterig zijn om een spuit te zetten.
heb er nog zo een bij mij in de klas zitten.

18 jaar, traint 2/3x per week, 20% bf shit fysiek eet slecht as fk, wil AAS gaan nemen voor betere gainz maar is te p*ssy voor spuit. probeert mij te vertellen dat orals beter zijn als excuus.

Ja dit proberen ze mij ook aan te praten, maar hier had ik al een hard hoofd over in.

Dus als ik het goed begrijp is zelfs voor een 17jarige(ja echt:o) orals even schadelijk als injects?

Nee nog schadelijker.

Ja dit proberen ze mij ook aan te praten, maar hier had ik al een hard hoofd over in.

Dus als ik het goed begrijp is zelfs voor een 17jarige(ja echt:o) orals even schadelijk als injects?

Een 17 jarige mag whey en creatine proberen. Als hij met 21 nog steeds traint (zijn op 1 hand te tellen) mag hij aan AAS denken

oral only is voor mietjes

srs

allemaal potentiele extra ellende en minder gains allemaal omdat je bang bent van naalden, gebruik dan gewoon niet

Hey

Ik hoor in de sportschool laatste tijd van mensen om mij heen dat orals beter voor je zijn op jonge leeftijd omdat deze de axis minder onderdrukt, maar eigenlijk geloof ik hier niet zoveel van.
Zou iemand hier opheldering over kunnen geven?

Vele jongens van 19 j in mijn gym
Nemen orals lag overlaatst nog eentje in ziekenhuis door,door het gebruik van oxy

Terug
Naar boven