Kan je eigenlijk dianabol met winstrol gebruiken (beide oraal)
En hoe zou je dat het beste kunnen uitvoeren (als t mogelijk is)
En hoe zou je dat het beste kunnen uitvoeren (als t mogelijk is)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dutch windmil zei:Kan best, maar ik zou dan niet boven de 50 mg totaal gaan per dag en niet langer dan 6 weeken. Beter is het om er een decaatje of testo onder te zetten. Waarom zijn mensen toch bang om te spuiten. Het is veel veiliger jongens..
D.W.
skydirk zei:winstrol en dbol: net hetgeen je zou moeten doen om je lever naar de kloten te helpen.
ik vraag mij ook altijd af waarom ze altijd met hun pillen afkomen. waarom dbol met winstrol als je beter test met winstrol zou kunnen gebruiken.

djuric zei:thx dudes !!
welke combinatie zouden jullie dan gebruiken om ongv 10 kg aan te komen en ongv de helft over te houden maar wel dat je ook gelijnt , ripped bent?
waarom neem je dan geen kuur waar je droge massa van krijg ? als je toch ripped en gelijnt wil zijndjuric zei:thx dudes !!
welke combinatie zouden jullie dan gebruiken om ongv 10 kg aan te komen en ongv de helft over te houden maar wel dat je ook gelijnt , ripped bent?
djuric zei:thx dudes !!
Dboll zei:Test en dbol zou ik persoonlijk nemen , maar moeilijk te zeggen hoeveel je gaint dat is voor iedereen verschillend...ik kan er mss 15kg mee winnen bij wijze van en jij maar 8 kg.
Als je meer kwalitatieve massa wilt kun je winstrol gaan combineren met bv deca.
white_07 zei:is da nu ni ongelofelijk tegenstrijdig? deca met winstrol?
deca houdt vocht op en winstrol zorgt er juist net voor dat je ripped staat?