XXL Nutrition

orale combinatie tussen dianabol en winstrol

niet echt een slimme combinatie. winstrol zorgt ervoor dat je geen vocht vasthoud. terwijl dianabol gedeeltelijk werkt door vocht

Kan best, maar ik zou dan niet boven de 50 mg totaal gaan per dag en niet langer dan 6 weeken. Beter is het om er een decaatje of testo onder te zetten. Waarom zijn mensen toch bang om te spuiten. Het is veel veiliger jongens..

D.W.

dutch windmil zei:
Kan best, maar ik zou dan niet boven de 50 mg totaal gaan per dag en niet langer dan 6 weeken. Beter is het om er een decaatje of testo onder te zetten. Waarom zijn mensen toch bang om te spuiten. Het is veel veiliger jongens..

D.W.

alles kan maar of het goed bij elkaar past is anders. steek gewoon afentoe een spuit in je reet of in je quads of waar dan ook voel je nix van en resultaten zijn beter. doe test met dianabol of deca met dianabol. deca winstrol. enz.........

• Topic Starter Topic Starter
thx dudes !!

welke combinatie zouden jullie dan gebruiken om ongv 10 kg aan te komen en ongv de helft over te houden maar wel dat je ook gelijnt , ripped bent?

winstrol en dbol: net hetgeen je zou moeten doen om je lever naar de kloten te helpen.
ik vraag mij ook altijd af waarom ze altijd met hun pillen afkomen. waarom dbol met winstrol als je beter test met winstrol zou kunnen gebruiken.

skydirk zei:
winstrol en dbol: net hetgeen je zou moeten doen om je lever naar de kloten te helpen.
ik vraag mij ook altijd af waarom ze altijd met hun pillen afkomen. waarom dbol met winstrol als je beter test met winstrol zou kunnen gebruiken.

Daar zit een hele logische gedachte achter.

Ze weten niet wat het met je lever doet en ze zijn bang voor naalden. :D

djuric zei:
thx dudes !!

welke combinatie zouden jullie dan gebruiken om ongv 10 kg aan te komen en ongv de helft over te houden maar wel dat je ook gelijnt , ripped bent?

Er zijn geen magische combinaties die ervoor zorgen dat je gelijnt en ripped bent, anders was iedereen wel gelijnt en ripped..toch? :D

Dboll & winstrol zorgen voor kracht toename, massa toename en vocht toename.
Als jij gelijnt er ripped wilt worden , dan moet je denken aan een goed dieet wat cardio en een fatburner zoals ephdrine, clen, etc etc.

Levrone@

djuric zei:
thx dudes !!

waarom neem je dan geen kuur waar je droge massa van krijg ? als je toch ripped en gelijnt wil zijn

word je van orale winstrol (stromba) niet droog en van dianabol een vocht vast houdend beest?
of wordt je van dianabol uiteindelijk ook wel ripped?

djuric zei:
thx dudes !!

Test en dbol zou ik persoonlijk nemen , maar moeilijk te zeggen hoeveel je gaint dat is voor iedereen verschillend...ik kan er mss 15kg mee winnen bij wijze van en jij maar 8 kg.

Als je meer kwalitatieve massa wilt kun je winstrol gaan combineren met bv deca.

Laatst bewerkt:
Dboll zei:
Test en dbol zou ik persoonlijk nemen , maar moeilijk te zeggen hoeveel je gaint dat is voor iedereen verschillend...ik kan er mss 15kg mee winnen bij wijze van en jij maar 8 kg.

Als je meer kwalitatieve massa wilt kun je winstrol gaan combineren met bv deca.

is da nu ni ongelofelijk tegenstrijdig? deca met winstrol?
deca houdt vocht op en winstrol zorgt er juist net voor dat je ripped staat?

boldenone met winny, daar word je ook wel geript van

maar ja zal je daar wel wat kilo's mee pakken met bold en winny ? eigenlijk nog nooit iemand gehoord die die kuur had gedaan

white_07 zei:
is da nu ni ongelofelijk tegenstrijdig? deca met winstrol?
deca houdt vocht op en winstrol zorgt er juist net voor dat je ripped staat?

Maat van me heeft n kuur deca only 400mg/week gedaan en heeft er geen vocht van vastgehouden...althans niet veel.

Terug
Naar boven