XXL Nutrition

ouch microsoft: ALLE verkochte xbox360's hebben een defect

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Microsoft facing US$1.15bn Xbox 360 repair bill - Consumer Electronics - www.crn.com.au

Software giant admits there are 11.6 million faulty consoles, which it will have to fix.

Microsoft has admitted that every one of the 11.6 million Xbox 360 consoles sold in the past 19 months suffers from a design flaw that could cause the device to fail.

The firm will extend the warranty coverage from one to three years to compensate consumers, but does not plan to instate a recall or exchange programme.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rotzooi, mijn vertrouwen kwijt in die console in ieder geval.

maar het goede nieuws ze worden maandag €100 goedkoper en stiller :) dus dan kunnen we praten over goedkope rotzooi

Ben blij dat ik gewacht heb :D

• Topic Starter Topic Starter
http://games.fok.nl/news.php?newsid=19044

Sony heeft in Amerika de prijs verlaagd van de PlayStation 3 met 100 dollar, maar in Europa komt er geen directe prijsverlaging. In plaats daarvan komt er een pack met daarin de PS3, twee games (Resistance en Motorstorm) en twee controllers voor 600 euro.

Dit komt dus op hetzelfde neer en als je de volledige winkelprijs zou moeten betalen voor dit pakket zou je 765 euro moeten neerleggen. Wanneer deze pack in de winkels ligt is nog niet bekend, maar het is een goede deal die Sony heeft bedacht voor de Europeanen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

aaiight

zo dat word een flinke kostenpost voor ze :eek:

Ik hoop dat de mijne nog een tijdje blijft leven. Heb hem namelijk verkocht aan m'n schoonvader, een week of 2 geleden. :$
(en hij is gemod, dus garantie vervalt dan)

Ik hoop dat de PS3 ook gaat verlagen in prijs. Die paketten met 2 spellen enzo hoef ik allemaal niet.

Ik heb geen problemen met mijn xbox

ik ook nog niet....
mijn ervaring met ALLE troep die M$ maakt zegt dat dit dan eerdaags wel zal gebeuren

de game designers hebben zich serieus mispakt aan home entertainment hardware..
Te duur, andere generatie mensen ( meer opgegroeid met games op computer waar feitelijk meer capaciteiten zijn + online aspect beter ontwikkeld ), slechte games, slechte marketing en rush van nieuwe console, designer fouten, ..

Geef nu toe;. heeft PS 3 of X box 360 nu al één goed game? Een game dat er echt met kop en schouders boven staat.
Zoals voor PS 2 metal gear solid en voor X box Halo
of vroeger nog.. golden eye voor N 64 en Sonic voor dreamcast

Wii gaat lopen met veel verkoopscijfers omdat de games mb beter zijn en de console zelf niet zo duur is.

Anywayz de nieuwe evolutie van consoles stelt me zwaar teleur.
Qua beeld, vernieuwing en natuurlijk games

Wat dacht je van Gears of War, Dead Rising, PGR 3, Saint's Row?

De xbox 360 heeft zat goede games, en er komen er steeds meer aan.

ik vind het online aspect van de xbox360 niet echt onderontwikkeld.
wat mis je er aan dan?

nou als ze al die arcade games gratis maken of de studio waarmee je ze kan maken ben ik veel meer tevreden

Wii gaat lopen met veel verkoopscijfers omdat de games mb beter zijn en de console zelf niet zo duur is.

Anywayz de nieuwe evolutie van consoles stelt me zwaar teleur.
Qua beeld, vernieuwing en natuurlijk games

TOKIO - De Japanse spelcomputerproducent Nintendo heeft in het boekjaar 2006-2007 de winst en omzet sterk zien toenemen. Het bedrijf profiteerde vooral van een sterke verkoop van zijn draagbare spelcomputer Nintendo DS, zo bleek uit donderdag gepubliceerde jaarcijfers.

De nettowinst steeg in het afgelopen boekjaar, dat eind maart afliep, met 77 procent tot 174,3 miljard yen (bijna 1,1 miljard euro). De omzet verdubbelde bijna tot 966,5 miljard yen (bijna 6 miljard euro).

Wii

Ook de introductie van de Wii eind vorig jaar legde Nintendo geen windeieren. Deze spelcomputer doet het erg goed in de strijd met de Xbox 360 van Microsoft en de Playstation 3 van Sony.

In tegenstelling tot zijn concurrenten heeft Nintendo ervoor gekozen om voor de Wii spellen grafisch simpel te houden. Het bedrijf verhoogde naar eigen zeggen het speelplezier door spelers de mogelijkheid te geven om met bewegingen computerkarakters aan te sturen. Van de Wii zijn in minder dan vijf maanden tijd 5,84 miljoen stuks verkocht.

:D Mijn wii doet het goed en blijft leuk!

Terug
Naar boven