Katsumi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkt de PS3 toch niet zo'n slechte keuze te zijn?Rotzooi, mijn vertrouwen kwijt in die console in ieder geval.

de game designers hebben zich serieus mispakt aan home entertainment hardware..
Te duur, andere generatie mensen ( meer opgegroeid met games op computer waar feitelijk meer capaciteiten zijn + online aspect beter ontwikkeld ), slechte games, slechte marketing en rush van nieuwe console, designer fouten, ..
Geef nu toe;. heeft PS 3 of X box 360 nu al één goed game? Een game dat er echt met kop en schouders boven staat.
Zoals voor PS 2 metal gear solid en voor X box Halo
of vroeger nog.. golden eye voor N 64 en Sonic voor dreamcast
Wii gaat lopen met veel verkoopscijfers omdat de games mb beter zijn en de console zelf niet zo duur is.
Anywayz de nieuwe evolutie van consoles stelt me zwaar teleur.
Qua beeld, vernieuwing en natuurlijk games
hmz.. ik wilde mijn oldschool xbox eindelijk verkopen en een andere console kopen.. dan maar even niet doen..
ik wil gewoon een console wat ik kan modden, games voor kan downloaden en kan gebruiken als mediacenter met harddisk om alle gedownloadde video's op af te spelen.
xbox360 kan dat net niet (zit er wel aan te komen)
wii ook net niet
ps3 ook nog niet voor zover ik weet..
hmz.. ik wilde mijn oldschool xbox eindelijk verkopen en een andere console kopen.. dan maar even niet doen..
ik wil gewoon een console wat ik kan modden, games voor kan downloaden en kan gebruiken als mediacenter met harddisk om alle gedownloadde video's op af te spelen.
xbox360 kan dat net niet (zit er wel aan te komen)
wii ook net niet
ps3 ook nog niet voor zover ik weet..
Blijkt de PS3 toch niet zo'n slechte keuze te zijn?![]()
Is dit nou door fout gebruik of kan het ook in normale omstandigheden gebeuren? Indien het laatste geval: crappy zooi dan, als je 'm per ongeluk aan laat staan kan heel je kot afbranden. Trouwens hoe dom om dat koelrooster in plastic te maken, elke pc voeding heeft een metalen rooster.