AndroidHealthClinic

ouch microsoft: ALLE verkochte xbox360's hebben een defect

gratis te downloaden ja maar je moet ong 120 euro per jaar betale om het te gebruiken

Oke, daar heb je dan wel een punt. Toch nog behoorlijk wat, 120 euro om je eigen games te kunnen draaien. :D

kijk is wat er vandaag met me 360 is gebeurd ik stond erna op het punt om hem het raam uit te smijten en een wii te kopen (ps3 te duur en k*tgames en ik heb nog nooit wat gehad met ninty stuff)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de game designers hebben zich serieus mispakt aan home entertainment hardware..
Te duur, andere generatie mensen ( meer opgegroeid met games op computer waar feitelijk meer capaciteiten zijn + online aspect beter ontwikkeld ), slechte games, slechte marketing en rush van nieuwe console, designer fouten, ..

Geef nu toe;. heeft PS 3 of X box 360 nu al één goed game? Een game dat er echt met kop en schouders boven staat.
Zoals voor PS 2 metal gear solid en voor X box Halo
of vroeger nog.. golden eye voor N 64 en Sonic voor dreamcast

Wii gaat lopen met veel verkoopscijfers omdat de games mb beter zijn en de console zelf niet zo duur is.

Anywayz de nieuwe evolutie van consoles stelt me zwaar teleur.
Qua beeld, vernieuwing en natuurlijk games

Wii's publiek =/= ps3/xbox360 publiek.
Games zijn helemaal niet beter. Ze zijn allemaal gimmicky en hersenloos.
En dat soort games gaan we nog veel zien door de jaren heen, jammer genoeg. Nog meer braintraining games en andere troep.

hmz.. ik wilde mijn oldschool xbox eindelijk verkopen en een andere console kopen.. dan maar even niet doen..

ik wil gewoon een console wat ik kan modden, games voor kan downloaden en kan gebruiken als mediacenter met harddisk om alle gedownloadde video's op af te spelen.

xbox360 kan dat net niet (zit er wel aan te komen)
wii ook net niet
ps3 ook nog niet voor zover ik weet..

hmz.. ik wilde mijn oldschool xbox eindelijk verkopen en een andere console kopen.. dan maar even niet doen..

ik wil gewoon een console wat ik kan modden, games voor kan downloaden en kan gebruiken als mediacenter met harddisk om alle gedownloadde video's op af te spelen.

wii ook net niet

Je kan je 360 wel aansluiten op je netwerk en daar foto's en video's op af laten spelen hoor. Of bedoel je dat niet?

streamen kan ook allang, met nog meer M$ troep als mediacenter.
of met 3rd party software pakketjes voor een paar 10'tjes.
dat spul is er ook voor echte OS'en zoals MAC OS X, Linux.

wii ook net niet

nou voor de 360's die omgebouwd zijn: die zijn geblokkeerd op live...
maar daarintegen er is een programma wat je op je hd kan zetten en daardoor gewoon nog op live kan met omgebouwde en via de usb ingang via je pc kan je zo je video overgooien naar je hd en natuurlijk andere dingen erop zetten zelfs windows omdat hij 2 usb poorten heeft kan je daarna ook gewoon een muis en keyboard(dom van microsoft om msn met keyboard te enablen) aansluiten en zie daar een engel van een beest

• Topic Starter Topic Starter
ouch

overheat? auch ja maar die dingen kunnen volgens microsoft van 5 tot 35 graden worden... toen ik ging meten was het 42 graden....

ouch

Is dit nou door fout gebruik of kan het ook in normale omstandigheden gebeuren? Indien het laatste geval: crappy zooi dan, als je 'm per ongeluk aan laat staan kan heel je kot afbranden. Trouwens hoe dom om dat koelrooster in plastic te maken, elke pc voeding heeft een metalen rooster.

ja best k*t maar ik had heb een goede dag. ging naar de winkel ding laten repareren en toen zeiden ze daar hebben we geen zin in we geven een nieuwe :) gelijk de nieuwe stillere versie die beter koelt :)

Terug
Naar boven