AndroidHealthClinic

Oud, maar toch interessant

Besluit: Je zal het pas echt weten als je de situatie zelf meemaakt. Nu kan iedereen zoveel lullen als hij wil en de E-warrior uithangen, 99% zal anders reageren.

Hier mag een slotje op.

Ik had mijn mes gepakt en hem meegeholpen met steken, ze zal er wel om gevraagd hebben de trut :mad:

nare shit op die site zeg

wat een h**rezoon.. kk ecto's zijn bang om hem dood te trappen whahahah

Laatst bewerkt:
Dat je zoiets overleefd.
Over dat wel of niet helpen.
Denk dat mensen daar wel goed bang voor zijn geworden.
Hoevaak is het niet gebeurd dat de held dan ineens slachtoffer wordt.

Nooit in me eentje zou ik durven om hem aan te vallen. Met meerdere mensen zou ik een kans wagen en bekijken hoe de situatie is.
In me eentje de Cops bellen, meerdere mensen roepen.
Hero's worden vaak een andere dag opgewacht door de dader, dus kijk uit! :o

Wtf.... gestoord.
Wat een lichte straf krijgt ie ook sjonge jonge.

Laatst bewerkt:
Wel erg oud en we waren er uit dat je het eerst moet meemaken voordat je kan bepalen hoe je reageert.

het is wachten op de dbb-internethero's die gaan vertellen wat ze allemaal wel niet zouden doen in eenzelfde soort situatie

Ja ja...heel correct weer hoor.

Zal ik dan de 1e zijn?

Deze man had ongenadig op zijn fl**ker van me gekregen, en dan doel ik niet op deze schijterige kleine tikjes die worden uitgedeeld.

En dat er niemand serieus ingrijpt kan ik echt niet bevatten.

wtf
ok dat ze gestoken word kan
maar waarom trappen hun als kleine kinderen ?:O
ik zou hem doodschoppe

wow...dat noem ik nog eens neersteken :eek:

Ik had hem gewoon vol een schop verkocht tegen ze kop en dan vol wegsprinten voordat die mij zou neersteken:p

is het dan niet slimmer om hem gewoon keihard tegen zn hand te schoppen zodat het mes eruit vliegt?

Misschien wel...... Maar was het niet slimmer om je benen bij elkaar te houden als je wakker wordt? http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/wake-up-scare-ooit-zon-fl**ker-gezien-245245/#post4927964

Terug
Naar boven