sic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac mini vanaf 599,-
Hehe en ik verdien er niets aan hoor. Vind gewoon dat mensen alle opties eens moeten verkennen voor ze een keuze maken.Zijt ge daar weer met uwe mac
Ik heb onlangs even met een mac gewerkt en moet zeggen ben enorm onder de indruk,het is dat ikzelf net een nieuwe hp quad core heb gekocht,enig minpunt vind ik de prijs toch,voor wat ik wou was het zo'n 1800 euro geloof ik
Je bent een goeie kandidaat om een imac aan te schaffen als ik dat zo zie. PC is totaal verouderd en upgraden is echt geldverspilling. Doe dat ding cadeau aan iemand of zo.
Als je geen games gaat spelen (met zo'n PC veronderstel ik niet dat je dat nu doet) en je wilt gewoon wat internetten en/of kantoorwerk doen, dan volstaat de goedkoopste imac al om aan al je wensen te voldoen. Dan heb je ook geen gezeur meer met kabels en aansluitingen of lelijke PC rommel op je bureau. De beste koop van je leven, dat beloof ik. Zo niet, geld terug (nee grapje).
Een Pentium 4 PC upgraden is als een nieuwe motor kopen voor een versleten VW van 1989. Gekkenwerk dus.als ik het zo zie is het helemaal geen geschikte kandidaat voor een mac.
het is iemand die zijn pc wil upgraden en daarvoor op 100 euro uitkomt qua onderdelen. iemand dan een computer aanraden van 1100 euro is wel iets heel anders.
een budget computer, waarmee die er al enorm op vooruit gaat.. heeftie al voor minder dan 300 euro.
dat lijkt me een iets logischere keuze als je eerste keuze goedkoop upgraden is, dan een mac kopen.
ja, upgraden zou ik sowieso ook niet doen, dat is hij niet meer waard.Een Pentium 4 PC upgraden is als een nieuwe motor kopen voor een versleten VW van 1989. Gekkenwerk dus.
Die 1100 hoeft trouwens niet, als je even boven je eigen post kijkt.
Maar goed ik push niemand om überhaupt wat te doen, ik zet enkel een deur open naar meer opties.
oja ram 4x512 van kingston kost 50 euro
en sneller geheugen:
Seagate ST3250318AS?1PK HD IntCuda7200.12 3.5" 250GB/SATA kost 40 euro
+eventueel een tweedehands nvidea kaart die wat hoger is voor een paar euro's
QUOTE]
+1,
Geheugen, Harde Schijf, Videokaart. Aan hand van moederbord ben je max 150 euro kwijt maar is je pc wel stukken sneller