Head Golem
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ja jou herriner me ik wel, jij was die jood met die vragen over kosher eten
Wat je zegt is bullshit de maghreb landen hebben heel weinig in gemeen met de joden gelukkig
De verwantschap met andere volken:
Hoe groter het positief getal hoe groter de afstand.
Een negatief getal zegt dat er nauwelijks verschillen zijn.
Marokkanen:
Algerians (Algiers) -5.83
Berbers (Agadir) -2.77
Spaniards 3.02
Basques 8.98
Non-Ashkenazi Jews 10.87
French 11.30
Ashkenazi Jews 15.69
Italians 16.75
Cretans 22.46
Moroccan Jews 25.19
Sardinians 30.06
Lebanese (NS) 46.51
Lebanese (KZ) 54.04
Japanese 86.30
Greeks 89.17
San (Bushmen) 122.71
Staaf jij je uitspraken maar eens met cijfers voordat je zulke uitspraken doet
En het heeft wel degelijk te maken met religie, sla de koran er maar nog eens goed op na
zo zeg, intellectueel... en wat voor eenheden zijn die getallen dan? Misschien weet jij d'r inderdaad meer vanaf dan ik, misschien kan ik hier dan een antwoord op krijgen: Als je d'r zo vreselijk veel van weet, hoe kan het dan dat je zo verontwaardigd reageerde toen ik de term "Marokkaanse Joden" voor het eerst dropte (in 1948 telde Marokko ongeveer 350.000 Joden, nu zo'n 5.000)? Verder zou ik eens maar wat beter lezen wat ik schreef: ik heb totaal geen uitspraak gedaan over genetische verwantschappen tussen Arabieren, Berbers of Joden. Het enige dat ik zei is dat een groot deel van de huidige Israelische bevolking uit deze landen afkomstig is, wat betekent dat er qua temperament zeker wel iets van mee is gekomen. Samenvatting: Cultureel, niet religieus of genetisch Ruik ik vooroordelen? Ik betwijfel het of je ooit een Jood van dichtbij hebt gezien overigens, anders zou je niet onvoorwaardelijk mij voor "die Jood" uitmaken. Ow enne... bronvermelding? Zou wel willen weten waar je dat staatje vandaan hebt, check ik m zelf ook ff

Dikke knuffel
,die Jood met die vragen over kosher eten