AndroidHealthClinic

Over een half uur gaan we het weten

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Over een half uur gaan we het weten; worden we, o.a. in Amsterdam, wéér openlijk beledigd en aangevallen door Marokkaanse 'medelanders' die gaan voetballen met onze herdenkingskransen, scooters gaan starten tijdens de herdenking of gaan schreeuwen dat de Joden kapot moeten als wij 2 minuten stilte in acht nemen.

Over een half uur gaan we het weten of de immense emmer die 'Nederlands begrip en tolerantie' heet, een druppeltje voller gaat worden.

• Topic Starter Topic Starter
..En terwijl de 2 minuten stilte ingingen, sloopten 6 Marokkaantjes aan de andere kant van het hek een tussendeur van een faciliteitenhuisje, luid schreeuwend van opwinding.

Ik, als autochtone Nederlander, moest maar elders een plekje vinden om even stil te staan bij m'n gratis vrijheid en democratie die ik kreeg bij m'n geboorte.
Bij de mensen die tenonder gingen aan bezetting en vochten voor eigen land en burgers.

Tenslotte helpt schreeuwen vanachter een hek natuurlijk niets.

Mijn walging heeft een onomkeerbaar punt bereikt. Voor mij geen mededogen en respect meer naar hen die geen respect tonen aan Nederland.

DBC01 zei:
..En terwijl de 2 minuten stilte ingingen, sloopten 6 Marokkaantjes aan de andere kant van het hek een tussendeur van een faciliteitenhuisje, luid schreeuwend van opwinding.

Ik, als autochtone Nederlander, moest maar elders een plekje vinden om even stil te staan bij m'n gratis vrijheid en democratie die ik kreeg bij m'n geboorte.
Bij de mensen die tenonder gingen aan bezetting en vochten voor eigen land en burgers.

Mijn walging heeft een onomkeerbaar punt bereikt. Voor mij geen mededogen en respect meer naar hen die geen respect tonen aan Nederland.

wtf meen je dat dbc? :mad:

en mijn walging heeft dat punt al een tijdje bereikt. stelletje tyfes mocro's

Wat een ****ing randdebielen :mad:

DBC01 zei:

Ik zou bijna een ontzettend hatelijke en ongepaste kreet willen slaken om mijn begrijpendheid met dit stuk te uiten.

Sterf mocro's! Geen vrijheid voor jullie :mad:

:sob: want meer weet ik gewoon niet meer te uitten

Inderdaad te gek voor woorden.

Wanneer schiet de politiek nou eens wakker? Wanneer wordt hier nou eens progressief wat aan gedaan? Vandaag herdachten we de slachtoffers van de 2de wereld oorlog, maar morgen kunnen we misschien de slachtoffers van de burgeroorlog in ons eigen bedorven land herdenken die steeds dichter bij komt.

Dit gaat zo niet langer, verschillende culturen in 1 land, het botst steeds meer, en men provoceerd en ergerd zich steeds meer. We staan massaal 2 minuten stil, terwijl het respect voor elkaar vandaag de dag ver te zoeken is.

omg dbc, ik zou echt koken als ik zoiets zag.

Neem aan dat jij ook wel even tot 110 moest tellen.

Ik vind het persoonlijk niet nodig om 2 min stilte te houden, maar uit respect voor de mensen die dat wel willen houdt ik gewoon mn waffel dicht!

sterf k*t marocs :mad:

ze zeggen allemaal wel wederzijds respect ! hoe is dit in godsnaam mogelijk als een rotte bevolkingssoort geen 2min zijn bek kan houden.
wij laten ons allemaal spugen in ons gezicht en we hebben al meerdere keren onze andere wang aangeboden maar zonder effect

"Wie niet luisteren wil moet maar voelen"
Komt momenteel bij mij in mn op, vooral omdat ik dit soort verhalen steeds vaker ga horen

Want DiT Is Ja DiT Is, DiE LEiPe MoCRo FlaVoUR!!!!!!!11111111111111111111111!!!!!!

Het vervelende is ook nog, als dat tuig begint te schreeuwen kun je gezien de context van de herdenking ook nog niet eens SSSSSSSJJJJ!!! roepen...

Laten wij eens een meeting organiseren bij een moskee dan wachten we gezellig tot ze beginnen met bidden. Gaan we ook wat staan schreeuwen :no:

MightyDuck zei:
Het vervelende is ook nog, als dat tuig begint te schreeuwen kun je gezien de context van de herdenking ook nog niet eens SSSSSSSJJJJ!!! roepen...

Laten wij eens een meeting organiseren bij een moskee dan wachten we gezellig tot ze beginnen met bidden. Gaan we ook wat staan schreeuwen :no:
dat mag niet, getuigd niet van respect:cool:

maar zonder gekheid, de lui die in de moskee hangen zijn over t algemeen niet de lui die aan het kloten zijn

Als je er bij bent dan pak je toch even een knuppel en sla je ze tot pulp...?

Zulke lui moet je op de stoep leggen en met een sprongetje in de lucht moet je ff met een paar Mocro boots, Legerkisten of wat dan ook doen op hun gezicht landen!
1x per jaar 2 minuten je vieze gore naar stront stinkende bek houden is toch niet zoveel gevraagd?
@DBC kom naar Drenthe daar zijn de autochtone mensen NOG in de meerderheid!
Ik vind het schandalig dat mensen ( ongeacht ras ) die niet de geschiedenis kennen en stilstaan bij de miljoenen mensen die onterecht zijn gestorven!

( is er oorlog in hun eigen land dan moeten wij respect hebben en het liefst zoveel mogelijk geld geven voor de rampenacties!
Tijd voor een tegenactie??????? )

Gewoon geen goede opvoeding genoten, valt niets meer mee aan te vangen. Je kan er eigenlijk nog maar 1 iets aan doen, maar dat zal toch niet gebeuren...

Ik roep al tijden dat het merendeel van die Marokkanen van mij wel letterlijk aan het gas mag.

Maar ja, dan ben je al gauw een rascist.....of toch vaderlandslievend :rolleyes:

Gelijk een artikel in de wet opnemen. Iedereen die in het bijzijn van herdenkenden zijn grote smoel opentrekt moet brommen voor een aantal jaar (op huilende baby's na dan, hoewel het verschil tussen deze mocro's en baby's lastig te zien is) En wel minimumstraffen invoeren omdat ze anders toch weer een sociale uitspraak van de rechter krijgen.

Ik heb er nog niets over op het nieuws gezien dus wie zegt dat het waar is?? En hoe weet je dat het Marokkanen waren, stond dat erop ofzo ???

Terug
Naar boven