AndroidHealthClinic

Over een half uur gaan we het weten

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Ik heb er nog niets over op het nieuws gezien dus wie zegt dat het waar is?? En hoe weet je dat het Marokkanen waren, stond dat erop ofzo ???

Als je het over mijn bevindingen hebt; ik maakte het zelf mee, op 10 meter afstand maar niet bijn een monument ofzo. En begin nu weer niet over hoe je kunt zien dat het Marokkanen waren want daar heb ik inmiddels dik 11 jaar ervaring mee die zich niet voor laat liegen. De namen 'Achmed' en 'Mohammed' vlogen door de lucht, ze werden geroepen want gaven niet op.

• Topic Starter Topic Starter
En dat is trouwens wat; Ali B probeert in z'n nieuwste nummer het scheldwoord 'Mocro' om te toveren in iets heel stoers en wat zie ik? De meisjes en jongens zingen het op zaterdagavond uit volle borst mee en dan vraag ik me af: Wéét je wel wat je aan het zingen bent???

DBC01 zei:
En dat is trouwens wat; Ali B probeert in z'n nieuwste nummer het scheldwoord 'Mocro' om te toveren in iets heel stoers en wat zie ik? De meisjes en jongens zingen het op zaterdagavond uit volle borst mee en dan vraag ik me af: Wéét je wel wat je aan het zingen bent???

Luister eens naar een willekeurge engelse songtekst, die slaan ook helemaal nergens op. Maar goed, ik dacht dat het misschien entertainment van je was. Of een verzinsel om een discussie uit te lokken. Het zou zomaar kunnen, toch?

sanniejj zei:
Gelijk een artikel in de wet opnemen. Iedereen die in het bijzijn van herdenkenden zijn grote smoel opentrekt moet brommen voor een aantal jaar (op huilende baby's na dan, hoewel het verschil tussen deze mocro's en baby's lastig te zien is) En wel minimumstraffen invoeren omdat ze anders toch weer een sociale uitspraak van de rechter krijgen.

Jij komt vast later in de politiek terecht... :rolleyes:

Is mocro een scheldwoord? Dan zal het wel weer snel verboden worden. Alleen woorden als "kaaskop" en "k*tnederlander" zijn geoorloofd.

We moeten die 2 minuten doden herdenken maar afschaffen en vervangen door 2 minuten "Mocrootje Meppen" ofzo!

2 min maar?

ReyMysterio zei:
Om mee te beginnen wel ja!
En bij goed bevallen breiden we het uit naar 2 dagen per jaar :D

Net als dat tomatensmijt festijn in Spanje. Maken wij dr een Mocro-Mep-Feest van. :D

Heel goed idee :D Wat een dag zal dat zijn zeg...

Een nationale feestdag, iedereen verplicht vrij, en verplicht mee te doen, jong en oud! :thumb:

Centaur zei:
Is mocro een scheldwoord? Dan zal het wel weer snel verboden worden. Alleen woorden als "kaaskop" en "k*tnederlander" zijn geoorloofd.
mocro is een normale benaming voor marokkanen, etterbakken of niet, weer wat geleerd:thumbs:

Ik vraag mij af als bij die marokkanen hun eigen halve familie zou zijn gefusilieerd vlak voor het einde van de oorlog, of ze dan ook een herdenkingsdienst in de war zouden schoppen.
Het zijn in mijn ogen grote gore a socialen.
willem 2

willem 2 zei:
Ik vraag mij af als bij die marokkanen hun eigen halve familie zou zijn gefusilieerd vlak voor het einde van de oorlog, of ze dan ook een herdenkingsdienst in de war zouden schoppen.
Het zijn in mijn ogen grote gore a socialen.
willem 2
natuurlijk niet, want zodra het over marrokanen zelf gaat moet en zal iedereen respect tonen, zo niet dan kun je wat verwachten hoor.

Laatste tijd heb ik ineesn een gevoel dat Willem Alexander er wat aan gaat doen als hij koning word.

Dat zou pas een masterlijke gedachte zijn dat onze koning zn eigen land gaat redden van de ondergang.

FireStarter zei:
Laatste tijd heb ik ineesn een gevoel dat Willem Alexander er wat aan gaat doen als hij koning word.

Dat zou pas een masterlijke gedachte zijn dat onze koning zn eigen land gaat redden van de ondergang.

De lulhannes riep anders vandaag nog dat NL min of meer groot is geworden als multiculturele gemeenschap.....een deel van diezelfde multiculturele gemeenschap breekt m ook lekker vrolijk weer af.

De enige plaats waar Koning Alexander de dikke ooit dapper de scepter durft te zwaaien is op de plee met zijn broek omlaag.

@ Andrew: idd als je een steen naar zo"n imam zou gooien tijdens de ramadan dan wordt je gelincht.
En op Alex de dikke en Harrie Potter hoeven ook niet te rekenen.

Terug
Naar boven