XXL Nutrition

over eitjes!

Physicks

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
weet iemand of je ergens voorgekookte eieren kan kopen?
dat je ze gelijk makkelijk kan opeten en niet helemaal hoeft klaar te maken

Ik pak gewoon een grote pan en kook een hele zooi tegelijk.. en zet die in de ijskast.

precies. Kook er gewoon wat voor die dag erna.

Als je snel bent kan je er misschien nog wat vinden in je achtertuin!

• Topic Starter Topic Starter
ik ga denk ik maar een eierkoker kopen die lijkt me ook wel handig..

is idd handig en vaak niet duur :)

Wat ik op het werk welleens wil doen is mijn eieren in de waterkoker leggen en met een stukje van een bierviltje het knopje van de waterkoker ingedrukt laten houden. Dan ga ik weer ff wat doen en 7-8 minuten later heb je heerlijk gekookte eitjes.

Zit nu trouwens aan mijn eitjes :P, ik kook ze gewoon in een pannetje. Wij hebben zo een irritante waterkoker die vanzelf uitgaat als het water kookt. Moet je hem steeds opnieuw aandrukken en dan misslukken me eitjes altijd.

Lees hierboven! Ik stop er atijd een stukje biervilt tussen zodat die niet uitspringt..

Ja mar dat gaat niet bij onze waterkoker, gewoon een k*tding

je kan ze wel kant en klaar kopen vaak verkopen ze die bij een groothandel (horeca) dan zijn ze gepeld en onder water gestopt :D

Groothandel horeca zijn dacht ik hele emmers met gekookte eieren te koop.

je kan ze wel kant en klaar kopen vaak verkopen ze die bij een groothandel (horeca) dan zijn ze gepeld en onder water gestopt :D

Ik zie ze ook vaak op het werk, hele emmers vol met voorgekookte eieren, geweldig! Zijn die dingen ook te koop voor particulieren?

ik weet dat je bij ene groot handel voor voedsel zoals ene sligro of een makro of een hanos een emmer met voorgekookte eieren krijgt moet je daar eens proberen...en meestal kun je bij de balie voordat je binnen komt een dag kaart aanvragen soms kost dat wel een paar centen maar zonder dagpas of een pasje van een bedrijf kom je trouwens niet binnen

Ik weet dat ze van die bakken verkopen bij de Hanos. Maar je moet wel een bedrijf hebben om daar te kunnen bestellen.

Wat ik op het werk welleens wil doen is mijn eieren in de waterkoker leggen en met een stukje van een bierviltje het knopje van de waterkoker ingedrukt laten houden. Dan ga ik weer ff wat doen en 7-8 minuten later heb je heerlijk gekookte eitjes.

Slim. :D

Terug
Naar boven