Fitness Seller

over eitjes!

Wat ik op het werk welleens wil doen is mijn eieren in de waterkoker leggen en met een stukje van een bierviltje het knopje van de waterkoker ingedrukt laten houden. Dan ga ik weer ff wat doen en 7-8 minuten later heb je heerlijk gekookte eitjes.

7-8 min in een kokende waterkoker?? zijn je eieren dan niet grijs van binnen?

Ik kook ze meestal minuutje of 5 ofzo. Zijn dan niet te hard en ook niet te zacht.

duurt toch 10 minuten voor de dooier volledig gestold is.

Halfzachte dooier is toch veel lekkerder...

is meer iets voor een spiegelei , kun je zo lekker je boterham in soppen.

vanmorgen nog 3 er gegeten zo, lekker, met dat eiwit zo lekker crispy gebakken + een lopende dooier.

maar bij gekookt vind ik dat zo een gedoe, en lastig pellen.

Mijn eitjes zijn altijd perfect hoor. Eigeel is gewoon niet te hard, en ook niet zo'n vieze drap. Maar ik leg ze dus eerst in het water tot het water kookt, dan op een heel klein pitje nog 4-5 minuten. Dus ze liggne er totaal wel langer in hoor:P

Mijn eitjes zijn altijd perfect hoor. Eigeel is gewoon niet te hard, en ook niet zo'n vieze drap. Maar ik leg ze dus eerst in het water tot het water kookt, dan op een heel klein pitje nog 4-5 minuten. Dus ze liggne er totaal wel langer in hoor:P

Yep, zo doe ik het ook. :p

Waarom zelf geen grote emmer met eieren en water maken, :)?

Dat snap ik ff niet..?

Gewoon kijken in de familiekring of vriendenkring of iemand een kaart heeft voor de groothandel en dan een hele zooi van die eieren kopen.
Mijn Pa heeft toevallig een kaart van de Hocras omdat hij iets voor de administratie doet voor me zusje haar turnclub. Bij de Hocras kan je ook flessen met ei-wit kopen ect, dat is ook echt ideaal voor als je alleen het ei-wit van een ei wilt:D!
Wij gaan daar altijd 1x in de maand wel even wat inkopen voor thuis doen:D!

Hocras I love it;)

maar anders zou ik zeggen, schaf voor een paar euro's een eierkoker aan een goede investering die je zo weer hebt terugverdiend;)

Gewoon kijken in de familiekring of vriendenkring of iemand een kaart heeft voor de groothandel en dan een hele zooi van die eieren kopen.
Mijn Pa heeft toevallig een kaart van de Hocras omdat hij iets voor de administratie doet voor me zusje haar turnclub. Bij de Hocras kan je ook flessen met ei-wit kopen ect, dat is ook echt ideaal voor als je alleen het ei-wit van een ei wilt:D!
Wij gaan daar altijd 1x in de maand wel even wat inkopen voor thuis doen:D!

Hocras I love it;)

maar anders zou ik zeggen, schaf voor een paar euro's een eierkoker aan een goede investering die je zo weer hebt terugverdiend;)

Mijn moeder heeft een eigen zaak, dus denk dat ik eens z'n emmer eieren laat meenemen :D Nog andere producten die handig zijn om mee te laten nemen bij de groothandel?

int café kun je gekookte eieren kopen

alléé in westvlaamse kleine boeredorpen toch

Luien draak...gewoon een hele zooi eieren in een pan water fl*kkeren, koken en niet zeuren.

ik kook aan het begin van de week altijd een pan eieren en daa rkan ik dan wel ff mee vooruit, maar ik eet nu 2 bakken magere kwark (450 g met 9,5g eiwit per 100g) is dat genoeg eiwit bij dagelijks gebruik?

• Topic Starter Topic Starter
ik kook aan het begin van de week altijd een pan eieren en daa rkan ik dan wel ff mee vooruit, maar ik eet nu 2 bakken magere kwark (450 g met 9,5g eiwit per 100g) is dat genoeg eiwit bij dagelijks gebruik?

ligt eraaan watvoor beest je wilt worden

Miss iets voor xxl gekookte eieren:)

Terug
Naar boven