Fitness Seller

Over maand tijd 1e kuur

Ik begon op 74kg puur vet, nu weeg ik 71 met v van 14/15 ong.
Ik weet dat ik zonder aas nog genoeg kan gainen maar ik zou er graag in de zomer strak en een stuk groter als nu bij willen lopen.
Ik ben sowieso van plan maar 1 kuur per jaar te pakken.
Volgend jaar dan weer rond dit tijdstip voor de zomer..

Zou het nog even laten voor wat het is, je kunt nog zat gainen door fatsoenlijk te eten. 2500kcal is echt helemaal niks, ik eet nog meer dan het dubbele. En zou je toch door willen zetten, sowieso je kcal verhogen, anders is het gewoonweg zonde.

Ik zou nog niet beginnen met een kuur, als ik jou was. Het gaat niet zozeer om het feit, dat je 'clean' nog voldoende kunt gainen (ook als dat wel een feit). Je kunt uiteindelijk in een kuur (relatief) veel meer gainen, als je nog een tijdje 'clean' verder gaat. Dat komt met name doordat je kennis over training en voeding gestaag toeneemt. Doordat je constant je training en voeding 'tweakt', heb je uiteindelijk een redelijk gedegen kennis van hoe je lichaam reageert. Pak je dan vervolgens een kuur, dan zal je progressie (alsmede het spierbehoud nadien) een stuk groter zijn.

Uiteindelijk moet je het zelf weten, maar een eventueel 'vochtprobleem' dat jij bijvoorbeeld signaleert, zal grotendeels afhankelijk zijn van je voeding. Is je al duidelijk wanneer jouw lichaam meer vocht vasthoudt? Die reactie vertoont je lichaam namelijk nu ook al (of er nu extra 'test' in zit of niet ;)). Ga je kuren met bijvoorbeeld test, dbol, deca, dan wordt die werking waarschijnlijk erger. Je vindt het ongetwijfeld prettig, als je dit actie/reactie patroon al onder de knie hebt, voordat je gaat kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info.
Ik ga voorlopig deze maand nog even expirimenteren.
Wat betreft qua voednig en cutten weet ik goed waar ik op groei, en waar ik vet van verlies dus dat is het probleem niet.
Ik ben zeer zeker nog geen expert maar ik zou toch grag voor de zomer een kuurtje willen pakken.

Wat betreft met het gedeelte vocht vasthouden heb je gelijk dat ik dat eerst onder de knie moet hebben, heb nog genoeg te leren maar ik zou graag voor de zomer groot willen zijn.

Ik ga in ieder geval de komende maand veel expirimenteren met me lichaam en dan ie ik wel weer verder of ik wat be opgeschoten of niet.
tnx:)

Voor de zomer groot??
Wat een onzin man.
Zeker omdat je indruk wilt maken??

Bedankt voor de info.
Ik ga voorlopig deze maand nog even expirimenteren.
Wat betreft qua voednig en cutten weet ik goed waar ik op groei, en waar ik vet van verlies dus dat is het probleem niet.
Ik ben zeer zeker nog geen expert maar ik zou toch grag voor de zomer een kuurtje willen pakken.

Wat betreft met het gedeelte vocht vasthouden heb je gelijk dat ik dat eerst onder de knie moet hebben, heb nog genoeg te leren maar ik zou graag voor de zomer groot willen zijn.

Ik ga in ieder geval de komende maand veel expirimenteren met me lichaam en dan ie ik wel weer verder of ik wat be opgeschoten of niet.
tnx:)

Na 1 kuur ben je echt niet groot, believe me.

Brb ff snel kuurtje doen om een beest te worden tegen deze zomer :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
nee snap dat ik na 1 kuur geen monster ben maar wil ff snel iets van 7/8 kilo erbij pakken voor de zomer

En daarna?Weer snel 7-8 kilo afvallen voor de winter?

Terug
Naar boven