MuscleMeat

overbelast

roberto 2

Novice
Waardering
0
he boys

ik ben twee weken geleden begonnen met kuren,heb ik na de eerste shot meteen last gekregen van mijn schouder,overbelast volgens de dokter,
ben meteen gestopt en ben nou twee weken verder maar niet veel verandering.
Iemand advies of tips ??? ???
nog wachten of rustig door trainen,of weer gewoon beginnen met kuren
(heb trouwens niet in mijn schouder gezet,in mijn bil)

Dit wat je overkomen is is duidelijk een van de risico's die je loopt als je te snel met anabolica begint..

Anabolica maakt je spieren sterk.. maar je pezen en aanhechtingen moeten die kracht ook aankunnen. Bij beginners of slecht getrainden (niet per definitie maar vaak wel) zijn de pezen en/of aanhechtingen niet toegberekend op de plotse krachttoename.

Mijn advies; stoppen met je kuur en w8'n tot je blessure weg is en dan rustig aan weer beginnen met trainen om als je vervolgens weer in goede conditie bent je kuurtje weer op te pakken

suc6

roberto stel je eens voor, wat zijn je stats, trainingsverleden etc. ?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 23 weeg 71 kilo,heb 2 jaar geleden ook gekuurd en ben daarna gaan thaiboksen,en ben een keer gevallen met een crossmotor en heb toen een pees onsteking gehad aan dezelfde schouder.
heb daarna niet veel getraind en wou nou weer beginnen,en krijg meteen weer last

en wat is je lengte als ik vragen mag en hoe lang train je al

ik ben 1.78 en ik ben nou pas weer een maand aan het trainen,maar heb voor dat thaiboksen ongeveer 2,5 jaar getraind

Ok, blessure gehad, pas maand aan het trainen en dan al kuren, das om nog meer blessures vragen.

dan zou ik nog even lekker natural gaan.

dus ik kan beter helemaal ff stoppen met trainen tot het weg is en dan rustig beginnen en niet kuren

je bent 1.78 en weegt 71 kilo, ik weet zeker dat je naturel nog een hoop voortgang kan boeken.. maargoed die keuze is natuurlijk persoonlijk.. weet niet wat je precies gebruikte? ik denk dat het beter is om je schouder even goed te laten rusten, mocht je besluiten toch ' verder ' te kuren (ik begrijp dat je 2 weken hebt gekuurd en nu 2 weken bent gestopt?) wees dan heel erg voorzichtig met je schouders.. je bent nog jong en hebt ze nog een lange tijd nodig! :) succes kerel

Idd, eerst die schouder revalideren. Anders ga je geen enkele kuur volledig door kunnen gaan en das dan toch wel de bedoeling...

Ik vind zoiezo dan je niet slim bezig bent, net weer begonnen, gelijk kuren...

nee heb twee weken geleden 1 shot gezet en ben daarna meteen gestopt
dit was mijn kuurschema
week 1 maandag 200 mg deca en 250 mg sustanon
donderdag 250 mg sustanon
en zo tot week 8
en gecombineerd tot week 6 dianabol 4 per dag
en dan een nakuurtje

in ieder geval bedankt voor de info succes allemaal gr

Nou ben ik vaak verwarrend :p
maar van 2 shots ik neem aan 1 week in de kuur dus,
ben je nog niet in kracht sterker, toch?????

Kijk overbelasting kan ook komen omdat je na een tijd geen fittness te hebben gedaan weer begint, en te vaak.
Thais boks is natuurlijk wel een inspannende (heel)zware sport maar niet zo specifiek spiergroep gericht.

Als een leuk getraind iemand gaat thaiboksen voelt hij het ook wel.
Twee zo verschillende sporten, lichamelijk gezien.

Laatst bewerkt:
Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je gelijk bent gestopt of dat je nog wel kort nakuurtje hebt gedaan?

ik heb een shot gezet en meteen na 2 dagen kreeg ik last van die schouder
daarna heb ik niks meer gezet,heeft niks met die shot te maken maar was bang dat het erger zou worden,en heb geen nakuur gedaan,lijkt mij ook niet nodig na 1 keer zetten,
maar ik zal wel te snel begonnen zijn en te fanatiek meteen na die blessure

Terug
Naar boven