MuscleMeat

Overeem vs Struve 13 december 2014

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow, ik krijg flinke hoofdpijn van deze tekst.
 
Wow, ik krijg flinke hoofdpijn van deze tekst.

sorry ben net wakker hmm beide heren ook hoofdpijn plus de dutch fans?

Ja post is goed verzorgd..Beter volgende keer iets in deze trant, is geen extra moeite just copy/past. Titel heb ik ook even aangepast om het wat interessanter voor de mensjes te maken.


"Ranked heavyweights Alistair Overeem and Stefan Struve have been slated to tangle on December 13th at UFC on FOX 13, promotion officials announced on Wednesday.

Overeem (37-14, 1 NC) looks to make a quick turnaround after suffering a first-round knockout loss to underdog Ben Rothwell earlier this month. The setback marked a third such instance for the 34-year-old over his last four UFC fights, as Overeem succumbed to similarly brutal upset KO losses to Antonio "Bigfoot" Silva and Travis Browne in 2013. Despite this, Overeem remains the No. 11 heavyweight on the UFC's media-generated rankings.

Now he'll look to get back on track against Struve (25-6), a fellow Dutchman with issues of his own. The towering 26-year-old stormed out to a 9-4 UFC record over his first five years with the promotion, culminating in an impressive second-round TKO win over Stipe Miocic, but has yet to fight since March 2013 due to the discovery of a career-threatening enlarged heart and leaking aortic valve.

Following a year-long layoff of intensive treatment, Struve was scheduled make his comeback against Matt Mitrione on July 5th at UFC 175, however a fainting spell prior to the fight led to its last-second cancellation. Struve was subsequently transported to the hospital, but has since been cleared to compete.

UFC on FOX 13 takes place at Phoenix's US Airways Center. A lightweight tilt between Jamie Varner and Drew Dober is currently the event's only other scheduled bout, although MMAFighting.com's Ariel Helwani reported on Wednesday that Junior dos Santos vs. Stipe Moicic is also under consideration."
 
Damn jullie waren er snel bij, wou het ook al posten :p

Ik ga zeker voor Stefan juichen.
Al blijf ik erbij dat hij zijn reach en lengte totaal niet gebruikt, hij heeft potentie.
Ali is er klaar mee, raapt nog wat geld bij elkaar en gaat naar huis.
Zal wel leuk zijn als Stefan hem KO beukt, als afscheidscadeautje :)
 
Ik hoop op struve. als hij blijft verbeteren dan kan hij nog heel wat bereiken. hij is tenslotte pas 26.

Alistair moet gewoon gaan rentenieren. of voor een andere org gaan vechten. het doet zn naam niet goed om nu nog zo vaak te verliezen.
 
Ik heb deze match ooit eens vernoemd en iedereen zei dat dit nooit zou gebeuren. En voila nu gaat het er komen.

Overeem heeft voor mij toch afgedaan.

Ik ben een fan van Struve dus ik hoop dat hij wint.

Maar ik vrees dat Overeem deze zal winnen. Overeem heeft heel wat goed te maken dus hij gaat alles op alles zetten. Struve is te lang weggeweest, waarschijnlijk wat onzeker door alles wat er afgelopen jaar gebeurde en hij laat zich in het begin van een match teveel doen. Dat laatste zal ervoor zorgen dat hij het in het begin al direct te verduren krijgt en Overeem zijn kans gaat nemen. Maar ik hoop echt dat het anders zal uitdraaien!
 
Struve moet het naar de grond brengen, met zijn ledematen kun je iedereen vanuit elke positie submitten :roflol:
 
Dan gaat hij hopelijk heel snel naar de grond (en niet door TKO of KO)
 
Gewoon de storm uitzitten en dan 1 punch op de kaak van AO en dan heb je alle tijd voor een submission.
Glass heart en jaw van AO geven de doorslag denk ik.
 
Heb ergens gelezen dat Struve met Schilt is gaan trainen hmm jabjab komt goed
 
Back
Naar boven