XXL Nutrition

Anderson Silva vs. Nick Diaz

  • Topic starter kney
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 995
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

kney

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2012
Berichten
1.470
Waardering
30
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
9%
Anderson Silva, arguably one of the greatest MMA fighters of all time, will return to the Octagon against former Strikeforce welterweight champion Nick Diaz on Jan. 31 in Las Vegas. UFC president Dana White announced the match-up Tuesday on ESPN’s SportsCenter.

“The greatest off all-time Anderson Silva is back. His doctor gave him clearance to fight. The fight the fans have been waiting for, the fight the fans have been screaming for.. also back is Nick Diaz so we have made Anderson Silva vs. Nick Diaz Jan. 31 in Las Vegas. It will be the main event and it will be five rounds,” White said.

Silva vs. Diaz will reportedly be a middleweight bout at UFC 183 and headline a UFC pay-per-view card on Super Bowl weekend, but the promotion has yet to announce the venue.

Silva (33-6) who had the longest UFC winning streak snapped by a pair of losses toChris Weidman in 2013, steps inside the Octagon for the first time since suffering a gruesome injury at UFC 168, breaking his left tibia and fibula.

“He’s 100 percent healthy, he’s kicking again and he feels great. He’s chomping at the bit to get back into the Octagon,” White said of Silva.

Diaz (26-9, 1 no-contest) also gets back in action after the longest layoff of his career. The MMA star announced his retirement after back-to-back losses to Carlos Conditand Georges St. Pierre, but recently signed a new deal with the promotion.

“Nick Diaz is a very popular fighter. If he comes in and beats Anderson Silva, he could fight for the title. He’s right in there. It would be a huge, huge win for him,” White said of Diaz.

Bron: http://realcombatmedia.com/2014/07/anderson-silva-vs-nick-diaz-confirmed-superbowl-weekend/
 
Zag het ja.

'Superfight', weet niet onder welke steen die gasten hebben gelegen, maar Nick Diaz is alleen super in trashtalken en Anderson Silva komt terug van een zware beenblessure, dus zal ook wel niet meer super zijn..
 
lijkt mij een geweldige match. zijn allebei mannetjes die tijdens de match in iemand hoofd proberen te kruipen.

eens kijken hoe dat gaat lopen als ze dat bij elkaar proberen te doen.

het zou mij niet verbazen als er zodirect meer gepraat word tijdens de match dan gevochten haha.
 
Mooie partij hoor. Diaz hele tijd schelden en Silva als een aap door de ring, i'm in! hahaha
 
Diaz for the win
 
Diaz wint niet.. Maarja, dat zei ik ook van Weidman :p
 
Maar Diaz heeft niet de power die Weidman heeft..
 
Ik vind het persoonlijk geen superfight maar op zich wel een match waar ik naar uitkijk.

Moesten ze Silva VS St Pierre kunnen doen dat had pas een knaller geweest.
 
Misschien dat St. Pierre nu wel durft met het gebroken been van Silva..
 
misschien heeft diaz nu wel de power aangezien ze op middleweight gaan vechten.
 
Diaz mag je zeker niet onderschatten.

GSP komt nooit meer terug. Die heeft het ermee gehad. Of hij moet bezwijken voor het grote geld maar dat heeft hij toch al.
 
Back
Naar boven