MuscleMeat

Overeem wil UFC belt graag(video)

Nice. Hopelijk krijgt hij ooit de kans om die titel ook te pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Hopelijk krijgt hij ooit de kans om die titel ook te pakken.

Ben er nog steeds van overtuigd dat het na afloop van zijn strikeforce contract zal gaan gebeuren...:D

Een en ander is, zoals ik al eerder heb gezegd, al lang in gang gezet.

Dana die van allerlei dingen roept om allistair klein te proberen houden om de muntjes binnen de perken te houden om 'm binnen te halen.
Allistair die recentelijk met een dikke knipoog vragen van forumleden beantwoord na de K1 finale.
Een goede bron dichtbij allistair die het al maanden geleden tegen me verteld hebt.
Een karige heavyweight divisie als de UFC die 'm heel goed kan gebruiken.

Gaat er echt van komen..

Ben er nog steeds van overtuigd dat het na afloop van zijn strikeforce contract zal gaan gebeuren...:D

Een en ander is, zoals ik al eerder heb gezegd, al lang in gang gezet.

Dana die van allerlei dingen roept om allistair klein te proberen houden om de muntjes binnen de perken te houden om 'm binnen te halen.
Allistair die recentelijk met een dikke knipoog vragen van forumleden beantwoord na de K1 finale.
Een goede bron dichtbij allistair die het al maanden geleden tegen me verteld hebt.
Een karige heavyweight divisie als de UFC die 'm heel goed kan gebruiken.

Gaat er echt van komen..

Als het niet gebeurd, mag ik je dan bannen?

Weet jij trouwens hoeveel gevechten Overeem nog op z'n Strikeforce contract heeft staan, en of hij een "Champions-clause" heeft?

• Topic Starter Topic Starter
Als het niet gebeurd, mag ik je dan bannen?

Weet jij trouwens hoeveel gevechten Overeem nog op z'n Strikeforce contract heeft staan, en of hij een "Champions-clause" heeft?

Jij kan mij niet bannen. :p

Volgens contract nog 3 partijen en geen champions clausule.
Strikeforce heeft dat toendertijd niet goed aangepakt, eigenlijk gingen ze er van uit dat allistair niet zou winnen van Paul buentello.

Ben benieuwd of tremendes gelijjk heeft, vast wel... tremendes heeft meestal gelijk.:)

Terug
Naar boven