XXL Nutrition

overgaan op Weight Gainer

henkieeee

Novice
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Laatst bewerkt:
Voeding is en blijft het belangrijkste.Mocht het echter niet lukken om dan nog aan te komen.Dan zou je puur om het aantal calorieën omhoog te helpen 1 a 2 wheight gain shakes toe kunne voegen.Op je vraag of je bf snel omhoog zal gaan dat hangt af van de gainer die je pakt of er wel of geen suikers inzitten.Als ik er 1 aan moest raden zou ik de mass perfection proberen.

Laatst bewerkt:
weightgainers alleen gebruiken als je echt geen tijd heb om eten te nemen, of je echt niet meer eten door je strot krijgt.
ik vind het altijd wel handig aangezien je niet mag eten tijdens colleges maar wel mag drinken :p

je vt% schiet wel omhoog als je van die slechte weightgainers neemt die vol suikers zitten Mass perfection van b&f een prima optie, rice & protien van bodylab is ook een goede optie

bf gaat sowieso omhoog als je naast je normale kcal inname nog de weightgainer pakt. Het is niet zo dat de extra kcal die jij bij de weightgainer pakt, alles in spier 'transformeert'. Zo werkt dat niet.

Uiteindelijk gaat het erom hoeveel calorieën je op een dag binnen krijgt, of dat via normaal eten of een weight gainer (zoals MP) gaat maakt niet uit.

Als je niet meer groeit kan dat aan voeding liggen, maar dan moet je wel eerst een schema maken om te kijken hoeveel je daadwerkelijk eet. Als je ontdekt dat dit te weinig is en je echt niet meer kunt eten kun je een wg proberen.

Gewoon goed eten, daarnaast kan je idd een WeightGainer bestellen als: Mass Perfection/Lean Gain

Ik had hetzelfde probleem, ik gooi nu elke dag 2 bananen met m,n shake in de blender en wat ijs klonten erbij, erg lekker en dan zit je zowat aan de 400 kcal in 1 shake!

Goedkoper dan een weightgainer...

Terug
Naar boven