MuscleMeat

Overstappen van AAS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_2016

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Hallo,
Ik ben al enige tijd bezig met bold/test.
Nu heeft het wel wat gedaan maar niet genoeg naar mijn mening. Ik moet nog 8 weken en wilde eigenlijk overstappen naar een ander merk van bold en test. Is dat gewoon mogelijk? Blijf gewoon bij bold en test.
Bedankt alvast

In principe no problem.

Kan zijn dat je bloedwaarden wat gaan schommelen omdat de doseringen van de merken niet gelijk zijn maar in principe dus geen probleem.

Zou lekker de bold laten staan.
Wat is dat nu weer voor een aanamen wat nergens onderbouwd is "de dosering vd merken".... Weer papa mama, kindjegaai praat

Wat is dat nu weer voor een aanamen wat nergens onderbouwd is "de dosering vd merken".... Weer papa mama, kindjegaai praat

Slaat je opmerking op mijn post of begrijp ik je niet goed? :p

In het geval je op mij reageert: ik heb dus gezegd dat het KAN dat zijn bloedwaarden wat gaan schommelen als hij van merk verandert omdat de kans bestaat dat de dosering van die verschillende merken niet gelijk is.

Die kans bestaat nu eenmaal als je halfweg je cycle van UG-lab gaat veranderen.

Laatst bewerkt:
Imo een complete aaname.
Volgens mij weet je ook niet echt hoe schommelingen werken met enanthate en undeconate esters. Maar whatever, aanames in batches doseringen, rare praat allemaal

Imo een complete aaname.
Volgens mij weet je ook niet echt hoe schommelingen werken met enanthate en undeconate esters. Maar whatever, aanames in batches doseringen, rare praat allemaal

Waar begin jij allemaal over man?

Lekker voor je, ik ga er verder niet op in because i don't give a f**k :)

Dat is toch gewoon zo. Als je bij eenzelfde merk blijft is je dosering mooi gelijk en als je gaat veranderen kan je pech hebben en een andere dosering hebben hoger of lager. Dat is geen zekerheid maar het kan dus is het geen vergezochte papa mama kindjegaai praat :roflol:

Denk je dat de grafiek van je bloedwaarden een stabiele horizontale lijn is ofzo? Die piekt en daalt sowieso flink totdat je weer een nieuwe dosering zet. Wat denk je dat er gebeurt als je stel 30mg minder zit omdat een batch minder goed gedoseerd zou zijn? Gelijk onstabiele bloedwaarden en allemaal sides?

Kriel heeft gewoon gelijk.

Denk je dat de grafiek van je bloedwaarden een stabiele horizontale lijn is ofzo? Die piekt en daalt sowieso flink totdat je weer een nieuwe dosering zet. Wat denk je dat er gebeurt als je stel 30mg minder zit omdat een batch minder goed gedoseerd zou zijn? Gelijk onstabiele bloedwaarden en allemaal sides?

Ja je hebt daar wel gelijk, en Kriel dus ook wel. Kriel zou natuurlijk zijn 'punt' iets duidelijker mogen meedelen. Dat zou het gemakkelijker maken om hem te begrijpen :p

Heerlijk hoe koud jij altijd de spijker op de kop slaat :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Conclusie?

Daarom gewoon e3d zetten, kleinere pieken en dalen en langer blijven stijgen all over :D

Dat je gewoon de overstap kan maken tussen die 2 merken.

De schommelingen in bloedwaarden waar ik het over had zijn niet relevant.

Die worden pas relevant na 1-2 weken als er een groot verschil is tussen beiden.. En alleen als er dus aanzienlijk lager gedoseerd wordt in de nieuwe AAS waarop men overstapt. Meer is altijd beter :$

Dus maw, de schommelingen zijn nihil.
En slechte batches tussen merken tralalalaaa aaname.

Hallo,
Ik ben al enige tijd bezig met bold/test.
Nu heeft het wel wat gedaan maar niet genoeg naar mijn mening. Ik moet nog 8 weken en wilde eigenlijk overstappen naar een ander merk van bold en test. Is dat gewoon mogelijk? Blijf gewoon bij bold en test.
Bedankt alvast

Als je even je stats zoals gewicht lengte en leeftijd post
En je voeding
Dan kunnen we bepalen of het aan het aas merk ligt of aan jou

Groet

Met alle informatie die er op het web te vinden is, ben je wel echt een knurft als je een merk koopt zonder jezelf te informeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven