XXL Nutrition

Overstappen van AAS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij lijkt of iedereen paranoia aan het worden is,van wat er te krijgen is. Iedereen denkt dat alles zwaar ondergedoseerd is.

Hij lijkt of iedereen paranoia aan het worden is,van wat er te krijgen is. Iedereen denkt dat alles zwaar ondergedoseerd is.

Ook niet gek.
Bij filemon zijn 4 oid verschillende merken getest en geen zou bevatten wat er in hoort en een paar zelfs heel andere stoffen.
Ik was daar heel erg teleurgesteld in, omdat er 1tje bij zat waar ik graag op zit
Ik vraag me soms ook af wat ik precies injecteer..

Een soort beschrijving zou fijn zijn :p
Gelukkig wil die het ruilen
Hoor wel vaker dat de eerste batch van een merk top is en dat ze daarna langzaam lager gedoseerd lijken
Bijv de tren van het merk dat eerder "cartridges" had

Met xtc is dit ook heel vaak zo
Je wil eerst goede reclame / propaganda maken voor je merk en wanneer je een klantenkring hebt opgebouwd wil je meer winst

Sommige merken blijven ook een redelijke tijd stabiel, denk aan rood wit een tijd terug
Ik heb zelf geen eigen belang hierin, maar ik vind het zelf fijn om te weten wat anderen hun ervaring is.
Een beschrijving waarvan?
Is heel duidelijk, zit nu bijna in 5e week en ben 2-3kg bij. Maar zat op onderhoud voor de kuur en tijdens de kuur op +250kcal bulk begonnen.

Merken mogen NIET besproken worden en aangezien de regels alweer niet gerespecteerd worden een slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven