XXL Nutrition

Overtollige huid borst

acab1312

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
71kg
Ik heb wat overtollig vel aan m'n borst en wil dit graag zo snel mogelijk wegtrainen, wat is de snelste manier?
Doe oefeningen in de fitness, voorlopig slechts chest press en chest fly (beide met machines, geen losse gewichten)

Ik heb wat overtollig vel aan m'n borst en wil dit graag zo snel mogelijk wegtrainen, wat is de snelste manier?
Doe oefeningen in de fitness, voorlopig slechts chest press en chest fly (beide met machines, geen losse gewichten)

Vooral geen machines doen en oefeningen doen met losse gewichten. Waarom zou je in godsnaam apparaten gebruiken?

Omdat de trainer daar me aanraad om eerst 8 weken met de apparaten te werken, en daarna met losse gewichten.

Luister niet naar je trainer hij heeft er geen verstand van. Gewoon licht beginnen met goede oefeningen en op de techniek letten en langzaamaan gewicht toevoegen.

Luister niet naar je trainer hij heeft er geen verstand van. Gewoon licht beginnen met goede oefeningen en op de techniek letten en langzaamaan gewicht toevoegen.

True! Maar ik snap waarom zon instructeur dat zegt, die kunnen niet continu personal training geven en dus laten ze alle beginners eerst oefeningen doen met machines.

Terug
Naar boven