Fitness Seller

overtollige huid kwijtraken.

superbb

Novice
Waardering
0
Hallo, ik zal me ff voorstellen en dan mijn probleem voorleggen.

ik ben 19 jaar, en was tot mijn 17/18e rond de 140 a 150 kilo.
ik heb deze overtollige gewicht binnen 8 a 10 maanden kwijtgeraakt en was toen naar 95 kilo gegaan.. vraag me niet hoe het ging er gewoon van af :P. maar goed toen ben ik beetje begonnnen met massa ontwikkelen wat niet echt serieus was te noemen. En ong 8 maanden geleden ben serieus begonnen en zit nu op een gewicht van 104 kilo aan massa, met een vetpercentage van 8%.

Maar mijn grootste probleem nu is dat ik bij mijn onderbuik overtollige huid heb vanwege het snel afvallen. Het is in de loop der tijd wel minder geworden maar toch heb ik hier veel last van.

Het wegsnijden ervan is geen optie, en ga binnenkort aan wat creme’s en strakmakende huid lotions’s beginnen van nivea en biotherm.

En mijn vraag is aan jullie zijn er ook andere mogelijkheden om van dit vervelende probleem af te komen. Iemand die hier mss eerder ervaring mee heeft gehad.

bvd.

Aangezien je nog jong bent, bestaat de kans zeker dat je huid automatisch terug gaat aanspannen. Vrij logisch dat je huid zulk tempo niet kan volgen. Van de cremes moet je niet teveel geloven. Vaak bulshit in tubes waar je teveel voor betaalt.

Btw Fraai om zoveel kilo's te vermageren. Respect!

respect gozer!!!

huid zal in de loop dr tijd vanzelf weer terug gaan heb geduld

• Topic Starter Topic Starter
thx beide :) ja ik denk dat er ook nix anders op zit dan gewoon me geduld bewaren.

maarja dan maar nog harder trainen :P

Terug
Naar boven