MuscleMeat

Overtollige huid

Jordi96

Dutch Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m78
Massa
76kg
Beste DBB'ers,
Vanaf januari 2014 ben ik een slordige 30 kilo kwijtraakt binnen ongeveer 5/6 maanden.
Achteraf is dat natuurlijk eigenlijk iets te veel van het goede geweest in zo'n kort tijdsbestek.
Van 95 naar 65, je begon letterlijk mijn ribben te zien dus was het zeker tijd om te stoppen.
Nu ben ik al zo'n 3 maanden begin met KT in de vorm van SL 5x5 en Jason Blaha's ICF 5x5 maar mijn buikje bestaande uit loshangend vel wil niet echt veel strakker trekken. Op het moment weeg ik 69KG bij een lengte van 180 cm.

Iemand die, het liefst uit eigen ervaring, weet wat tegen loshangende huid kan helpen?
Ik lees aambeienzalf, scrubben en nog wat opties.

Bij voorbaat dank! :-)

Het scheelt dat je jong bent, grotere kans op sneller bijtrekken van loshangend vel, kan wel even duren though

gezien je leeftijd gaat dat wel goed komen
Als je tegen je max zit in SL krijgen je buikspieren het flink te verduren (DL, SQ, BOR's) :wl:
wel veel geduld hebben, langzaam eraan is ook langzaam weer weg....

• Topic Starter Topic Starter
gezien je leeftijd gaat dat wel goed komen
Als je tegen je max zit in SL krijgen je buikspieren het flink te verduren (DL, SQ, BOR's) :wl:
wel veel geduld hebben, langzaam eraan is ook langzaam weer weg....

Geduld, en massa kweken onder de overtollige huid dus? :-)

ja inderdaad, begin op onderhoud eten, en wanneer je geen krachtverlies hebt gewoon zo doorgaan
verderop in het progamma (max) KLEINE stapjes met meer/vaker eten

Je hebt n crash dieet gevolg en bent veel te hard gegaan 5-6kg/mnd is echt teveel, beter 0,5kg/wk

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad, begin op onderhoud eten, en wanneer je geen krachtverlies hebt gewoon zo doorgaan
verderop in het progamma (max) KLEINE stapjes met meer/vaker eten

Je hebt n crash dieet gevolg en bent veel te hard gegaan 5-6kg/mnd is echt teveel, beter 0,5kg/wk

Klopt, achteraf is er helaas niks meer aan te doen.. Ik ben nu begonnen met 200 calorieën boven mijn behoefte te eten. Zit op 2900 calorieën per dag ongeveer, zodat ik toch weer iets om mijn lijf krijg wat ik kan omzetten in (vetvrije) massa..

Terug
Naar boven