MuscleMeat

Oxandrolone Kuur

swimming

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb de knoop doorgehakt na het spitten en vragen op deze site, ter ondersteuning van mijn sport ben ik van plan de volgende kuur te doen.

OXANDROLONE (ANAVAR)
6 WEKEN EEN DOSIS VAN 5,O MG/DAG
2 WEKEN HERSTEL
6 WEKEN EEN DOSIS VAN 7,5 MG/DAG
4 WEKEN HERSTEL (SEIZOEN BEGINT)
OVERSTAP NAAR GROEIHORMOON 2UI PER DAG (NIET TRACEERBAAR)

DE DOSIS IS KLEIN GEZIEN HET FEIT DAT IK NIET TEVEEL MAG AANKOMEN MET GEWICHT.

WAAROM ANAVAR:
- VEEL SPIERKRACHT BIJ WEINING MASSA
- NIET LANGER DAN EEN MAAND TERUG TE VINDEN BIJ CONTROLE
- ONTSTEKINGSREMMEND

WAT VINDEN JULLIE ERVAN?

je dosis is te laag om iets van krachttoename te merken.
GH minstens 3maand

swimming zei:
DE DOSIS IS KLEIN GEZIEN HET FEIT DAT IK NIET TEVEEL MAG AANKOMEN MET GEWICHT.
Dosis heeft niets met gewicht aankomen te maken. Je hebt actieve dosis en niet actieve dosis. Als de dosis hoog genoeg is om actief te zijn dan kom je lichtjes aan met anavar maar nooit veel. Als je dosis te laag is dan merk je helemaal niets of weinig. Dit is gewoon verspilling van duur en goed product en tijd. Maak er minstens 20-30mg/dag van voor merkbare resulaten.

Inderdaad, aankomen met anavar hoef je niet echt bang voor te zijn. Het is slechts een beetje wat je erbij wint als dat al het geval is. Zo extreem laag doseren als nu heeft weinig zin. Het onderdrukt enkel je endocriene systeem zonder enig tegen resultaat. Lijkt me niet verstandig dus. Evenmin lijkt het me onverstandig om te cyclen zoals je nu van plan bent > 6 weken on, 2 weken off, 6 weken on... Waar zijn die 2 weken off voor? Herstel? Forget it! Die 2 weken is veel te kort voor lichamelijk herstel. Juist als je lichaam gaat snappen wat er de bedoeling ervan is geef je het terug een opdonder door opnieuw een 6tal weken te gebruiken. Ik zou zeggen niet meer dan een maximum van 8 weken achtereen gebruiken, met daarna een minimale tijd van 6 weken (liefst langer!) voor herstel...

En wat ie met die 2IU hgh alone wil gaan doen begrijp ik niet.
Iedereen weet toch dat 4IU de minimumdosis is?
Volgens mij is dit een grapjas die hier zomaar wat neerzet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Volgens mij bestaan er geen domme vragen.........
Als ik een grapjas was dan had ik wel op een andere site gezeten GEOFFKE in iedergeval bedankt voor je gedegen stmulerende allesomvattende kennis van zaken reactie!!!!!

ik kan me herinneren dat jij in het begin ook niet van die snuggere vragen en opmerkingen had

4cc

Jullie wijsneuzen zoeken het zelf maar uit.
Mij niet gelaten.

Laten we alles in het midden houden en ervoor zorgen dat deze site een gedegen kennis en vraagbaak blijft voor een ieder die beginnend of professional is en geen site om elkaar te jennen. Groet allen en succes

oke oxan is een leuke keus, maar de dosering moet zeker hoger ivm wat de Admin zegt. alleen hgh bevorderd herstel, maar verder....

15 mg/dag voor een bevorderend herstel en het verkrijgen van meer spierkracht. Wat denken jullie?

afhankelijk van je lichaamsgewicht en vet% kan bepaald worden wat een goede doseringen zou zijn

70 kg bij 8% vet, ben benieuwd naar de dosering en hoe je eraan komt?

Van welk merk is die Hgh? Hoeveel heb je per IU betaald als
ik vragen mag?
Just curious

Wat voor gains kan je behalen met een anavar kuurtje van rond de 25mg per dag 6 weken?

Ik heb zelf nooit Anavar gebruikt maar wat ik hoor van gebruikers en lees is dat Anavar een uitstekend middel is om kracht te winnen als je bijv geen test wenst te gebruiken. Aankomen met Anavar zou geen doel mogen zijn.

De combinatie Anavar en HGH snap ik helemaal niet omdat HGH tenminste gecombineerd zou moeten worden met een AAS-kuur ernaast en anders toch minimaal met Test.

Dus qua gewicht zou je niets aankomen met anavar?

Nou niets, met elke AAS kom je wel iets aan maar het DOEL van het middel is niet om aan te komen.
Zoals je Winstrol niet gebruikt om massa te kweken en Deca niet gebruikt om te cutten.

Anavar is een uitstekend middel om kracht te winnen maar geen manier om aan te komen.

Anavar was een tijdje niet verkrijgbaar maar sinds een jaar wordt het o.a. weer gemaakt in Spanje. Ik ben van plan om er in mijn volgende kuur iets mee t edoen maar hoe dat moet ik nog even zien te plannen.

zat er aan te denken om het te gebruiken, ben namelijk erg bang voor nog meer haaruitval vandaar.

Terug
Naar boven