El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eeuwige antwoord, hangt van je dieet af. Als je ineens een pak meer eet dan kan je wel wat kilos aankomen met anavar aan een fatsoenlijke dosis. Maar dus geen resultaten die van van test/deca/dbol etc hebt. Gaat over een kilo of 3 4 afhankelijk van je eigen stats.jeradu zei:
the bear zei:In een stukje van Bill Roberts las ik dat ie 150! mg per dag heeft geprobeert met een massa toename van een halve kilo per week, toen is die naar de helft gegaan en heeft er 75 mg anadrol bij genomen, ging die 3 pond per week vooruit. Dus als je niet te veel eet (daar bouw je natuurlijk vanzelf al extra massa mee), en niet te lang kuurt denk ik dat je best hoog kan doseren met anavar zonder bang te zijn om massa te winnen. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee, het spul is ook erg duur en belast de lever natuurlijk ook. Lage doseringen alleen in de ochtend genomen zijn 's avonds al weer uit het systeem (halfwaarde tijd 8 uur), dus de axis wordt niet of nauwelijks onderdrukt, maar de potentiele massa winst is nihil; misschien een idee voor jouw?!
klaas zei:
Wees specifiek over wat je wil weten dat maakt het antwoorden makkelijker.jeradu zei:Kunnen er aub wat antwoorden komen waar ik iets aan heb!