XXL Nutrition

oxymethalone

Status
Niet open voor verdere reacties.

impulse

Novice
Waardering
0
ja ik heb een kuur oxymethalone anadrol 50 pille en zou graag wete hoe ik die het best zou pakke als iemand mij zou kunne helpe da zou bangelijk zijn al bedankt op voorand

Leuk dat je je even voorstelt. Je bent 17 man dus je moet nog helemaal niets nemen eigenlijk, maar goed dat moet je zelf weten.

Het komt de laatste tijd echt veel voor dat mensen meteen beginnen met vragen. Ook valt het op dat ze allemaal slechte kennis van de Nederlandse taal hebben

Zou het telkens dezelfde zijn ???

in het anabole/steroiden gedeelte is er een draadje over.... lees daar maar wat er allemaal over in staat: ps het is een van de zwaarste anabolen dat er te krijgen is als ik me niet vergis.. het houdt erg veel vocht vast en de gains zijn MEGA, alleen je raakt wel veel kwijt als je het niet goed doet.

lees daar maar even verder....

ps is dit een PH ?? neej dacht het niet :P

Moved, ik laat het aan mijn collega mods in deze sectie over of de thread dicht moet of niet.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

18. I have 100 D-bol tabs, how should I use them ? (Similar to : I have 5 amps of Deca, how should I use them ?)

Easy. YOU DON'T !!!! These are illegal products and controlled pharmaceuticals for a reason. They need to be used responsibly. If you cannot do a proper cycle for whatever reason, then don't do one at all. These half-assed attempts will not only not provide you with any gains, they can still cause side-effects and long-term problems with libido and fertility. Not worth it. Wait until you have all you need for a real cycle, then come back and ask again.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven