MuscleMeat

Paar dagen ROA skippen?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Vandaag is mijn 14e dag dat ik ROA pak op 20mg ED. Mijn acne begint eindelijk weg te trekken maar is op het moment nog wel redelijk zichtbaar. Top natuurlijk dat het aan het wegtrekken is alleen word ik van mijn lippen niet zo happy. De vellen hangen er letterlijk aan en kan nog amper glimlachen of ik heb zo'n huid scheur gevoel aan mijn lippen.

Ik zit er aan te denken een aantal dagen te skippen om mijn lippen weer te laten herstellen. Verstandig of kan ik het beter ff doortrekken nu?

doortrekke

14 dagen @ 20mg en het begint weg te trekken? Lijkt me sterk.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Maar om je vraag te beantwoorden: lippenbalsem

Duurt indd wel langer maar zou gewoon volhouden.. dat van die lippen is echt k*t maar je moet even verder zoeken naar bv aquaphor ipv normale balsem.

Duurt indd wel langer maar zou gewoon volhouden.. dat van die lippen is echt k*t maar je moet even verder zoeken naar bv aquaphor ipv normale balsem.

Heb vroeger al eens roa gebruikt, werkt inderdaad goed. Maar die lippen inderdaad.. Ik beet al mijn vellen eraf. Gebruik gewoon een soort vaseline achtig iets dan is het wel te doen!

Verhogen moet je;)

Niet stoppen, je moet de kuur niet onderbreken.
Vasaline of pural smeren. (Zo naturel mogelijk, zonder smaakstoffen erin. Dat is verslavend)

Ik zat op 40mg, werdt het ook even zat, had toen verlaagt. Maar dat is bij jou niet mogelijk.

Om deze reden ben ik gestopt met roa.. Ik vond de acne mooier uitzien dan de kapotte lippen :o body base repair van de apotheek is een tijdelijke oplossing maar dan zijn de lippen helemaal wit onder de zalf maar alleen dat helpt, lippen balsem kun je vergeten dat werkt even later totaal niet meer

Zodra de acne onder controle is kan je makkelijk een paar dagen skippen.
Ikzelf neem ook 20 mg ,nu 1x per 3 dagen
Soms zie ik wat toename van acne en neem dan 2_3 dagen 20 mg PD en dan weer 1 in de 3 dagen
Dit werkt voor mij perfect en heb bijna geen droge lippen.

Een paar dagen skippen gaat NIX doen voor je lippen. Geloof mij maar, heb al roa voor een heel leger gegeten.
En zoals pleurklaat zegt.. 14d @ 20mg gaat je acne echt nie van zijn weggetrokken, of je moest 3 puistjes hebben ofso.

14 dagen @ 20mg en het begint weg te trekken? Lijkt me sterk.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Maar om je vraag te beantwoorden: lippenbalsem

Bij mij was anders 80% verdwenen met 14 dagen, alleen het laatste duurde lang.

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Een paar dagen skippen gaat NIX doen voor je lippen. Geloof mij maar, heb al roa voor een heel leger gegeten.
En zoals pleurklaat zegt.. 14d @ 20mg gaat je acne echt nie van zijn weggetrokken, of je moest 3 puistjes hebben ofso.

Als je acne hebt verkregen door je kuur/nakuur kan dit best.
Bij mij was 80% verdwenen met 14dagen

Ik vind b5 veel beter werken dan roa tegen roid acne. Neem het 2 weken en alles is weg zonder dat ik van die droge lippen heb. Verder kan je het ook gewoon elke dag nemen omdat het geen bijwerkingen heeft als je rond de 5g, heb het gevoel of je huid er ook beter van gaat uitzien

Ik vind b5 veel beter werken dan roa tegen roid acne. Neem het 2 weken en alles is weg zonder dat ik van die droge lippen heb. Verder kan je het ook gewoon elke dag nemen omdat het geen bijwerkingen heeft als je rond de 5g, heb het gevoel of je huid er ook beter van gaat uitzien

heb jij ook ff geluk mee dan, bij mij werkt dat dus totaal niet.

Hoe lang heb je het gebruikt? Volgens mij zijn hier meer mensen die het gebruiken waaronder testoflesje die ook geen acne heeft.

gebruik het nu 3 maande zeker, begonne op 3g zit nu zowat op 10g per dag. merk totaal geen verschil.

rug zit nog steeds onder, gezicht is zoals het altijd al was. Ma denk dat ik net de ongelukkige ben waarbij het niet goed werkt

enigste wat helpt tegen de lippen is blistex, die donkerblauwe medplus. Srs.
roa moet je ff volhouden voordat t begint te werken, wordt langzaamaan steeds beter.

Ik twijfel heel erg aan de effectiviteit van 20mg per paar dagen, dat is gewoon super weinig.

Om deze reden ben ik gestopt met roa.. Ik vond de acne mooier uitzien dan de kapotte lippen :o body base repair van de apotheek is een tijdelijke oplossing maar dan zijn de lippen helemaal wit onder de zalf maar alleen dat helpt, lippen balsem kun je vergeten dat werkt even later totaal niet meer

Onzin ik zit nu al weken op 100mg/dag en lippenbalsem werkt gewoon prima, je moet het wel de hele dag door gebruiken en niet wachten tot het zeer begint te doen.

Wauw wat een ongelooflijk betrouwbare bron. Goed rekening gehouden met andere factoren ook. 10/10 bron zou mijn lifechanging beslissingen erop baseren. Artsen wereldwijd zijn dus eigenlijk gewoon t*ring lijers die mij een medicijn met veel bijwerkingen voorschrijven terwijl ik ook gewoon vitamine kan slikken wat nog beter werkt en zonder bijwerkingen! Stomme artsen!

not srs

Ik twijfel heel erg aan de effectiviteit van 20mg per paar dagen, dat is gewoon super weinig.

Onzin ik zit nu al weken op 100mg/dag en lippenbalsem werkt gewoon prima, je moet het wel de hele dag door gebruiken en niet wachten tot het zeer begint te doen.

Wauw wat een ongelooflijk betrouwbare bron. Goed rekening gehouden met andere factoren ook. 10/10 bron zou mijn lifechanging beslissingen erop baseren. Artsen wereldwijd zijn dus eigenlijk gewoon t*ring lijers die mij een medicijn met veel bijwerkingen voorschrijven terwijl ik ook gewoon vitamine kan slikken wat nog beter werkt en zonder bijwerkingen! Stomme artsen!

not srs

Accutane rage:o

Ik zeg toch "Ik vind" en niet "de medische wetenschap" als k*tgenen hebt en cystische acne hebt dan gaat B5 niet helpen maar tegen de paar puistjes die je van het kuren krijgt werkt het gewoon perfect

Accutane rage:o

Ik zeg toch "Ik vind" en niet "de medische wetenschap" als k*tgenen hebt en cystische acne hebt dan gaat B5 niet helpen maar tegen de paar puistjes die je van het kuren krijgt werkt het gewoon perfect

Mooie persoonlijke aanval, heel relevant.

Verder verandert wat jij vindt niets aan of middel X of middel Y beter werkt. Ik zou als ik jou was het verschil tussen feit en mening nog even opzoeken. :o Als je toch bezig bent misschien even lezen over de wetenschappelijke methode, misschien dat het dan tot je doordringt hoe absurd het is om te claimen dat middel X beter is dan middel Y op basis van een persoonlijke ervaring in een compleet ongecontrolleerd omgeving. Zie ook: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-studies-wetenschappelijke-bewijslast-108228/

Je oppert ook ineens dat jouw wondermiddel alleen werkt tegen een paar puistjes en niet tegen cystische acne, hoe weet je waar TS last van heeft?

Terug
Naar boven