MuscleMeat

paar vraagjes over producten

Jerrremyyy

Cool Novice
Waardering
0
hey

ik heb al deze producten al opgezocht en heelder teksten gelezen, maar ze vertellen mij eigelijk zogoed als hetzelfde...

ik wil graag wat adviezen horen van mense die misschien meer uit ervaring kunnen praten.

ik ben geinteresseerd in boldenone, winstrol, testo, clenbuterol, nolvadex.

clenbuterol is voor vetverlies

nolvadex is als nakuur

winstrol om te k*tten

....

wat is zowat een goeie combinatie om geen water/vet spieren te krijgen zodat ik niet opgeblazen ben maar toch wel paar kg spiere bij krijg (kwaliteitspieren)?

ze hebbe me al verteld om testo/win/nolva te nemen, maar dat was via iemand in de fitness.. wil graag hier wat meer horen, meer betrouwbaar :)

heb veel schrik dat ik met een kuur zo'n opblaaspop ga worden.. ik ben al redelijk tot goed afgelijnt, heb al diana's genomen dus heb al wel wat droge massa bijgekregen maar wil eens een kuur doen.. wil ook geen 10kg spieren bijkomen want dan weet iedereen ook: ja hij kuurt. gwn meest droge massa met toch wel een goede boost van spieren

ik ben 1m83, weeg 75kg en 11%

alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Het belangrijkste die bepaald of je veel vocht gaat vasthouden is je voeding man!

1-12
Test E 500mg
1-4
winny 50mg ED

75 kilo 1.83?
Er valt nog genoeg te gainen zonder aas

Geen idee of dat diana's waren wat jij hebt hebt genomen want daar kom je geen droge spiermassa van bij. Maar test/winstrol is goeie combinatie voor niet teveel vocht vast te houden maar hierbij is voeding nog steeds het belangrijkste, als dat niet in orde zit blaas je nog steeds op

ehhh bijv.

Test p. 100 eod 6 weken
Winny 30mg p/d 6 weken / of turnabol / of anavar

of
Test / mast kuur

of

Test / provi kuur

of Primo only

Of Bold only
Of
Test e 250 p/w 10weken
Primo 400 p/w 10 weken

Mogelijkheden zijn eindeloos.

Maar zo te horen heb jij nog de ballen verstand van AAS. Dus ik zou zeggen lees nog een minimaal een half jaar in de materie voordat je er aan gaat beginnen...

• Topic Starter Topic Starter
ik lees al meer als een jaar over alles wat elk product doet, maar er zijn zoveel producten en elke website zegt wel: elke bodybuilder gebruikt dit om ......

altijd hetzelfde wat geschreven staat. de één zorgt ervoor dat er meer rode bloedcellen zijn, de andere vermeerdert iets met je eiwitten...

ik ben geen wetenschapper, ik moet me niet eindeloos verdiepen in alle producten enkel in diegene die mij worden gezegd te gebruiken en daar wat info over zoeken en advies vragen aan de rest.

ik eet elke dag wel redelijk gezond. ik kijk niet naar wat er in elk pakje of koekje of ... in verwerkt zit, maar ik balanceer alles en overdrijf in niets en btw: ik woog vroeger 63kg (en ik was 1m83). ik heb op 6 maanden tijd 12kg bijgekomen door te bulken dus ik weet wat bulken is...

over combinaties wordt ook niet veel gesproken, wel de meest gebruikte, maar niet over wat ik nu zou vragen:

mag ik testo/win samen gebruiken (of na mijn kuur) met clenbuterol pilletjes?

en over nolvadex wordt hier niks gezegd, maar ik zie het wel vaak staan als nakuur om alles terug normaal te krijgen van je eigen testo gehalte.. is het dan niet nodig na testo (en winny) te gebruiken?

Laatst bewerkt:
Je bent idd geen wetenschapper maar als je dan kuurt, maak dan toch dat je voeding goed zit he man ;)

Clenbuterol ben ik helemaal niet voor te vinden dus geef ik er geen advies over ook!

Beter neem je dan imo gewoon ECAY stack! 2 weeks on 2 weeks off

500mg Test E
met kickstart of einde van winny

Nolva wordt hier niks over gezegd omdat er aangenomen wordt dat je die basiskennis wel hebt.

Ben persoonlijk meer te vinden voor aroxifen.
En het is ZEKER nodig om na te kuren!

Je bent idd geen wetenschapper maar als je dan kuurt, maak dan toch dat je voeding goed zit he man ;)

Clenbuterol ben ik helemaal niet voor te vinden dus geef ik er geen advies over ook!

Beter neem je dan imo gewoon ECAY stack! 2 weeks on 2 weeks off

500mg Test E
met kickstart of einde van winny

Nolva wordt hier niks over gezegd omdat er aangenomen wordt dat je die basiskennis wel hebt.

Ben persoonlijk meer te vinden voor aroxifen.
En het is ZEKER nodig om na te kuren!

ja ik weet dat de nakuur eigelijk bijna het belangrijkste is van de kuur en ik weet ook waarom :) dus men miniemste basiskennis heb ik wel...

ECAY zal ik eens opzoeken samen met aroxifen. heb dat laatste al wel ergens gelezen. thx voor je advies :) mijn voeding zit wel goed. ik zit tss de 9 à 10%, das minder als vele kuurders hier, dus zal wel goedkomen :) hehe

Cutten of bijkomen hangt af van je voeding en niet vd middelen.

Eerst zeg je dat je op 11% staat nu tussen 9 en 10%.

Je hebt nog een lange weg te gaan.

Cutten of bijkomen hangt af van je voeding en niet vd middelen.

Eerst zeg je dat je op 11% staat nu tussen 9 en 10%.

Je hebt nog een lange weg te gaan.

ik schatte 11%, heb gistere een test gedaan in de fitness en dat was 9,7% maar zon machien, hoe duur ze ook is, is niet 100%, dus vandaar dat ik nu zeg tussen 9 en 10% :)

thx navy, ik heb al door velen van deze gelezen van die stickies, maar er zijn er nog enkele die ik niet heb gelezen.

ik lees al meer als een jaar over alles wat elk product doet, maar er zijn zoveel producten en elke website zegt wel: elke bodybuilder gebruikt dit om ......

altijd hetzelfde wat geschreven staat. de één zorgt ervoor dat er meer rode bloedcellen zijn, de andere vermeerdert iets met je eiwitten...

ik ben geen wetenschapper, ik moet me niet eindeloos verdiepen in alle producten enkel in diegene die mij worden gezegd te gebruiken en daar wat info over zoeken en advies vragen aan de rest.

ik eet elke dag wel redelijk gezond. ik kijk niet naar wat er in elk pakje of koekje of ... in verwerkt zit, maar ik balanceer alles en overdrijf in niets en btw: ik woog vroeger 63kg (en ik was 1m83). ik heb op 6 maanden tijd 12kg bijgekomen door te bulken dus ik weet wat bulken is...

over combinaties wordt ook niet veel gesproken, wel de meest gebruikte, maar niet over wat ik nu zou vragen:

mag ik testo/win samen gebruiken (of na mijn kuur) met clenbuterol pilletjes?

en over nolvadex wordt hier niks gezegd, maar ik zie het wel vaak staan als nakuur om alles terug normaal te krijgen van je eigen testo gehalte.. is het dan niet nodig na testo (en winny) te gebruiken?

Mij zal je niet snel horen over je gewicht en dan al kuren, maar er vallen mij wel een paar dingen op in je posts...

Je komt van 63kg en hebt in 6 maanden 12kg gewonnen, dus je weet wat bulken is?

Nu sta je op 75kg, dus je traint pas 6 maanden?

Maar je leest je al meer dan een jaar in over aas?

En dan heb je ook al dbol genomen, waarvan je droge massa hebt gewonnen?

Als je in 6 maanden 12kg aankomt en daarna op 9 a 10% staat, vind ik dat trouwens wel knap!

Mij zal je niet snel horen over je gewicht en dan al kuren, maar er vallen mij wel een paar dingen op in je posts...

Als je in 6 maanden 12kg aankomt en daarna op 9 a 10% staat, vind ik dat trouwens wel knap!

internet....is het niet geweldig?!?

hey

wil ook geen 10kg spieren bijkomen want dan weet iedereen ook: ja hij kuurt. gwn meest droge massa met toch wel een goede boost van spieren

ik ben 1m83, weeg 75kg en 11%

alvast bedankt :)
??? dit snap ik nou niet

w8 maar tot je een paar weekjes bezig bent en je gewend bent aan het idee dat je aas gebruikt... dan smeek je op je knieen voor die 10kg

Je wilt kuren maar geen kilos spier winnen???

Wat wil je dan, zoveel mogelijk bijwerkingen?

maak eerst een goed voedingsschemamaximaal bulken!! En ga niet kuren voordat je 90-95 kilo weegd is alleen maar zonde

zucht.....

ik train al van mijn 17j... heb wel 3j verkeert getraind (gebruikte verkeerde spiergroepen voor vele oefeningen) waardoor sommige spieren niet meer in proportie waren met andere maar dat heb ik al in orde gekregen.door breuk heb ik nog een jaar ong verloren en dan door gewone breaks nog een half jaar in totaal alle dagen opgeteld dus ik train al 5,5j..

ik woog 63 omdat ik niet veel at en dan ben ik veeeeel beginnen eten omdak zelf ook verschoot dat ik zo weinig woog (had voor een jaar geen weegschaal aangeraakt) dus ik ben beginne vreten als een gek en ben 10kg bijgekomen op 6 maanden tijd (heeft niks temaken met trainen). dan ben ik dianas beginne neme en ben 2kg spiere bijgekomen. ik sta idd tss de 9 - 10% BF.. niet slecht eh ;)

goh begrijpend lezen is zo moeilijk...

zucht.....

ik train al van mijn 17j... heb wel 3j verkeert getraind (gebruikte verkeerde spiergroepen voor vele oefeningen) waardoor sommige spieren niet meer in proportie waren met andere maar dat heb ik al in orde gekregen.door breuk heb ik nog een jaar ong verloren en dan door gewone breaks nog een half jaar in totaal alle dagen opgeteld dus ik train al 5,5j..

ik woog 63 omdat ik niet veel at en dan ben ik veeeeel beginnen eten omdak zelf ook verschoot dat ik zo weinig woog (had voor een jaar geen weegschaal aangeraakt) dus ik ben beginne vreten als een gek en ben 10kg bijgekomen op 6 maanden tijd (heeft niks temaken met trainen). dan ben ik dianas beginne neme en ben 2kg spiere bijgekomen. ik sta idd tss de 9 - 10% BF.. niet slecht eh ;)

goh begrijpend lezen is zo moeilijk...

:spaz: Je hebt gelijk man!
Dit had ik natuurlijk allemaal al op kunnen maken uit je eerdere posts... ???

Toch heb je dan wel veel verpest man. Vraag me dan af of je wel toe bent aan kuren. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was.

Goed, back OT.

Als je toch besluit te kuren zijn er verschillende mogelijkheden met de middelen die je zelf noemt. Voeg eventueel wat provi toe in de hoop dan wat droger te blijven. Kom anders met een iets concreter voorstel.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je nu misschien denkt dat het rustig moet gaan en dat je niet meteen 10kg wilt, maar dat dit misschien veranderd zodra je eenmaal bezig bent (zoals AAACEEE ook zegt). Daarbij komt de winter er weer aan, dus het zal minder opvallen dat je groter wordt (trui, dikke jas enz). Als mensen er iets van zeggen kan je altijd nog zeggen dat je aan de crea mono zit en een beetje veel vocht vasthoudt.

:spaz: Je hebt gelijk man!
Dit had ik natuurlijk allemaal al op kunnen maken uit je eerdere posts... ???

Toch heb je dan wel veel verpest man. Vraag me dan af of je wel toe bent aan kuren. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was.

Goed, back OT.

Als je toch besluit te kuren zijn er verschillende mogelijkheden met de middelen die je zelf noemt. Voeg eventueel wat provi toe in de hoop dan wat droger te blijven. Kom anders met een iets concreter voorstel.

Houd er trouwens wel rekening mee dat je nu misschien denkt dat het rustig moet gaan en dat je niet meteen 10kg wilt, maar dat dit misschien veranderd zodra je eenmaal bezig bent (zoals AAACEEE ook zegt). Daarbij komt de winter er weer aan, dus het zal minder opvallen dat je groter wordt (trui, dikke jas enz). Als mensen er iets van zeggen kan je altijd nog zeggen dat je aan de crea mono zit en een beetje veel vocht vasthoudt.

veel mensen raden die provi aan, zal het er dan ook bij toevoegen.. ik heb nog heel veel tijd om over na te denken want om an al die dinges te gerake zijn we alweer een half jaar verder ofzo jammer genoeg :) maar ik ga het sowiso doen, alleen zal het nog wel wat maanden duren. ik wil gewoon tegen dan echt zeker zijn van de producten die ik wil gebruiken.

thx voor advies

Terug
Naar boven