- Waardering
- 778
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
gebruikte verkeerde spiergroepen voor vele oefeningen.
Hoe doe je dat? Verkeerde oefeningen voor een spiergroep kan ik me voorstellen maar stel he je bent aan het benchen, hoe kan je dan een andere spiergroep pakken als borst, schouders, triceps met wat ondersteuning van biceps? Je lichaam pakt altijd de goede spieren.
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------
wil ook geen 10kg spieren bijkomen want dan weet iedereen ook: ja hij kuurt.
Wie A zegt moet B zeggen. Als je gaat kuren gaat een goed oog zien dat je kuurt. Te snel gainen en vetverlies tegelijkertijd met spierwinst zijn allemaal makkelijk te zien en een vrij zeker teken van iemand die kuurt.
Als mensen niet mogen zien dat je kuurt accepteer je het ergens zelf niet dat je kuurt. En als je het niet accepteert moet je het gewoon niet doen. Ouders kan je wellicht in de maling nemen maar mensen in de gym die zien het vaak wel. En jij weet het, jij kan jezelf niet in de maling nemen. Accepteren of niet accepteren aan jou de keuze.
Laatst bewerkt:

maar ik ga het sowiso doen, alleen zal het nog wel wat maanden duren. ik wil gewoon tegen dan echt zeker zijn van de producten die ik wil gebruiken.
Mijn dag kan niet meer stuk. 
Soms snap ik mensen hier niet hoor..