MuscleMeat

paar vraagjes over producten

gebruikte verkeerde spiergroepen voor vele oefeningen.

Hoe doe je dat? Verkeerde oefeningen voor een spiergroep kan ik me voorstellen maar stel he je bent aan het benchen, hoe kan je dan een andere spiergroep pakken als borst, schouders, triceps met wat ondersteuning van biceps? Je lichaam pakt altijd de goede spieren.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

wil ook geen 10kg spieren bijkomen want dan weet iedereen ook: ja hij kuurt.

Wie A zegt moet B zeggen. Als je gaat kuren gaat een goed oog zien dat je kuurt. Te snel gainen en vetverlies tegelijkertijd met spierwinst zijn allemaal makkelijk te zien en een vrij zeker teken van iemand die kuurt.

Als mensen niet mogen zien dat je kuurt accepteer je het ergens zelf niet dat je kuurt. En als je het niet accepteert moet je het gewoon niet doen. Ouders kan je wellicht in de maling nemen maar mensen in de gym die zien het vaak wel. En jij weet het, jij kan jezelf niet in de maling nemen. Accepteren of niet accepteren aan jou de keuze.

Laatst bewerkt:
veel mensen raden die provi aan, zal het er dan ook bij toevoegen.. ik heb nog heel veel tijd om over na te denken want om an al die dinges te gerake zijn we alweer een half jaar verder ofzo jammer genoeg :) maar ik ga het sowiso doen, alleen zal het nog wel wat maanden duren. ik wil gewoon tegen dan echt zeker zijn van de producten die ik wil gebruiken.

thx voor advies

Je moet niet zo maar omdat mensen het aanraden het er maar bij doen. Bedenk wat je wilt bereiken met de kuur. Ga dan kijken naar welke producten daar voor zijn. Bestudeer deze aandachtig. Ik zou niet zo maar in het wilde weg wat producten gaan kiezen.

Ik weet niet wat je onder gezond eten verstaat, maar veel mensen denken dat alles wat maar gezond is onbeperkt kan worden gegeten. Het is belangrijk om bepaalde voedingsstoffen op bepaalde momenten binnen te krijgen. Dus ook hier geldt niet zo maar wat naar binnen schuiven.

Verder raad ik het af om te gaan kuren eerst maar gewoon naturel verder gaan. Sowieso als je in 6 maanden 10 kilo clean gaint dan gaat het toch goed?

ik sta idd tss de 9 - 10% BF.. niet slecht eh ;)

Lol. (mijn excuses voor mijn zinloze post, maar hier moest ik toch wel eens met lachen) 75kg voor 1.83 met dat vetpercentage is gewoon een doorsnee anorectisch voetballerslichaam. Geen goede basis om te gaan kuren, maar dat is mijn zaak niet, je doet met je lichaam wat je wil.

Laatst bewerkt:
Het is hier al gezegd, en ik zeg et nogmaals. Ookal train je verkeerd, al gebruik je Dboll, als jij maar 2kg aankomt bij een Dboll kuur VREET JE NIET genoeg. Dat deed je die 3jaar al niet en ik twijfel ten zeerste dat je dat nu wel doet. Je wilt geen 10kg winnen maar paar (schone) kg's? JONGE, EET gewoon goed! Met jou lengte en stats kan je MAKKELIJK schone kg's winnen met alleen eten.

Dat mensen nog serieus gaan reageren m.b.t. kuren op 75kg met een klote eetschema ??? Soms snap ik mensen hier niet hoor..

Haha kloontje

Zeker aan het bulken voor Oh Oh Cherso ;)

Diana wordt je juist een vochtprop van, helemaal als je voeding niet tot in de punten is uitgebalanceerd. Als jij je echt al een jaar aan het inlezen bent weet je ook dat clenbuterol niet het ideale vetverbrandmiddel is ( dit is nog altijd voeding en cardio). Clen is slecht voor het hart.
Tevens praat je over nolvadex alsof het een AS is. Nolva hoort in je nakuur, het blokt je oestrogeen receptors en kickstart je eigen hormoonproductie zodat het lichaam het zelf overneemt. Als jij alle sticky's hebt doorgelezen dan hoor je dit te weten.

Zeker aan het lezen met de ogen dicht.

De reden dat jij 12 kilo aankomt in een half jaar is omdat jij zwaar ondervoed bent. Als jij ook maar enigsinds normaal gaat eten dan komt je lijf al gelijk aan dus zo bijzonder is dat niet.

Laatst bewerkt:
Hoe doe je dat? Verkeerde oefeningen voor een spiergroep kan ik me voorstellen maar stel he je bent aan het benchen, hoe kan je dan een andere spiergroep pakken als borst, schouders, triceps met wat ondersteuning van biceps? Je lichaam pakt altijd de goede spieren.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Wie A zegt moet B zeggen. Als je gaat kuren gaat een goed oog zien dat je kuurt. Te snel gainen en vetverlies tegelijkertijd met spierwinst zijn allemaal makkelijk te zien en een vrij zeker teken van iemand die kuurt.

Als mensen niet mogen zien dat je kuurt accepteer je het ergens zelf niet dat je kuurt. En als je het niet accepteert moet je het gewoon niet doen. Ouders kan je wellicht in de maling nemen maar mensen in de gym die zien het vaak wel. En jij weet het, jij kan jezelf niet in de maling nemen. Accepteren of niet accepteren aan jou de keuze.

Ik begrijp je maar ik vind persoonlijk dat je het ook niet echt moet gaan propageren aan de buitenwereld net zoals wiet gebruik. Voor ons zijn anabolen gewone kost waar we dagelijks over opzoeken en 1 a 2 x per jaar van genieten.

Maar moest je weten hoeveel mensen (dat nooit anabolen of wiet hebben gebruikt, of zelfs zien gebruiken, laat staan dat ze er kennis over hebben) er RADICAAL tegen anabolen en wiet zijn en je daarvoor DIRECT VOLLEDIG afkeuren, sjonge, je zou je ogen opentrekken:p
Nuja op de sportschool en zééééker als ze het je vragen, en het valt op, stem ik er mee in dat je dan niet hoeft te liegen... hehe:p

Terug
Naar boven