XXL Nutrition

Paardemiddelen...

muscleboy

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb een vraagje, deze week ga ik naar een bedrijf waar echt alles vrij te verkrijgen is voor paardengeneeskunde. :D
Ze kennen mij daar al redelijk goed omdat we zelf paarden kweken .
Mijn vraag was nu : kennen jullie nog namen van producten die in dat milieu gebruikt worden en voor body builders ook ten goede komen?
Zoals clenbuterol, drive, spectriol...
Alleen ernstige reacties a.u.b.

Laatst bewerkt:
* Laurabolin
* Testosteron
* Boldenone
* clen

etc...vraag gewoon aan de madeicijnman daar en hij zal je vast kunne helpen..

D.W.

boldenon....yummm......

kzit nu aan EQ van british dragon voor het eerst, 400mg per week, 500mg test enth (galenika) en de 1ste 4 weken 30mg dbol (naposim) per dag

en dan maar hopen dat jou paardemiddelen niet net als die van mij een hogere BA:BB ratio hebben, kwist niet wat ik meemaakte toen ik de eerste prik zette, nog nooit zoiets lelijks gevoeld in mn been, BA is best prikkig ;)

dutch windmill zei:
* Laurabolin
* Testosteron
* Boldenone
* clen

etc...vraag gewoon aan de madeicijnman daar en hij zal je vast kunne helpen..

D.W.

Laurabolin is al sinds enkele jaren niet meer in de diergeneeswereld verkrijgbaar!
Testosteron ook al sinds 2 jaar niet meer.
Clen in volle porties aanwezig.
boldenone is TE duur zeker gezien de sterkte 25mg/ml en 10ml vials.
Ook zijn er diverse nandrolon esters verkrijgbaarbaar, maar ook deze zijn erg laag gedoseerd en moet je zeker p.w. 1 vial erin spuiten zei het niet 2 of 3!!

Zal ff kijken of ze bij trio-medical nog 25 ml spuiten hebben....... :D

hier in belgie kan je nog steeds laurabolin krijgen en een zeer laag gedoseerde testo,best is kijken op bcfi-vet.

rikkie zei:
hier in belgie kan je nog steeds laurabolin krijgen en een zeer laag gedoseerde testo,best is kijken op bcfi-vet.

Zou kunnen nieuwkomer, maar meer dan 80% hier is Nederlands op dit board en dus is de vraag denk op z,n meest gericht aan de mensen die in Nederland hun spul willen betrekken.
De naam Laurabolin klinkt leuk en nieuw voor sommigen, maar gewoon DK is net zo goed en zeker goedkoper en hoger gedoseerd dus................

succes

Terug
Naar boven