MuscleMeat

Stelling Pacino krijg teveel krediet

Peiling Peiling Word Pacino ietwat overgewaardeerd?

• Totaal stemmers
    42
  • Peiling gesloten .
Das jou mening, ik vind pacino niet altijd sterk acteren, zwak zelf soms vb scarface

****, misgestemd. Ik ben ook van mening dat Pacino nogal repetitief is, maar ik denk dat ieder acteur dit op zeker vlak is, misschien door de keuze van filmrollen idd. Al bij al vind ik hem toch nog bij de beste horen. Soms vind ik hem ook wat overacteren, zoals in Scarface, maar dat kan je betwisten. Denk dat Pacino ook niet bepaald van de slimste acteurs is, De Niro is wss toch iets slimmer.

In The Marchant Of Venice vond ik hem niet zo bijzonder

Hoewel ik vind dat hij misschien door sommigen (of velen) wat overgewaardeerd wordt, moet ik zeggen dat het een geweldig acteur is (natuurtalent). Hij komt meestal geloofwaardig over, kan scenes maken als geen ander, past als gegoten in de rol van geslepen gangster/bag guy. Bovendien slaagt hij erin om films boeiender te maken, ook al zouden ze dat zonder zijn verschijning waarschijnlijk niet zijn. Verder vind ik de humor die hij af en toe brengt best goed. Krijgt een 8,5/10 als acteur.

Hij wordt wel een klein beetje overgewaardeerd vind ik, maar ik zeker een top-acteur!

****, misgestemd. Ik ben ook van mening dat Pacino nogal repetitief is, maar ik denk dat ieder acteur dit op zeker vlak is, misschien door de keuze van filmrollen idd. Al bij al vind ik hem toch nog bij de beste horen. Soms vind ik hem ook wat overacteren, zoals in Scarface, maar dat kan je betwisten. Denk dat Pacino ook niet bepaald van de slimste acteurs is, De Niro is wss toch iets slimmer.

In The Marchant Of Venice vond ik hem niet zo bijzonder
zonder pacino was er niet eens een deniro :rolleyes: pacino is gewoon de allerbeste methodacteur van z'n generatie :bow:

• Topic Starter Topic Starter
Roxxe, waar blijft die uitleg? :)

ik heb bijna alle films gezien met Pacino & De Niro, en zij blijven op plaats 1 & 2 staan van mijn favoriete acteurs, gevolgd door Depp en Jason Statham op 3.
Pacino & DeNiro hebben gewoon charisma, en De Niro kan verrassend grappig uit de hoek komen zoals in Meet the parents / Fockers

Hij is absoluut niet overrated. Check de laatste scene van de Devils advocate maar is. Als je dat op die manier kan acteren sta je gewoon op nummero uno!!

Terug
Naar boven