Fitness Seller

Paintball voor maar 15 euro in Agimont!!

switch

Competitive Bodybuilder
Waardering
86
Dag beesten

Samen met een maat die op dezelfde dag als mij verjaart ga ik paintballen. Nu heb ik een site gevonden waar je voor 15€ 3 uur kunt paintballen, en 100 kogels krijgt, als je er wilt bijkopen kost dat 8 euro per 100 wat nog altijd bon is.

Dit lijkt me toch een goede prijs ofniet, en heeft er al iemand ervaring met paintballen want heb het nog nooit gedaan.

[Link niet meer beschikbaar]

Vooral het kasteel en de loopgraven lijken me graaf, je moet de site maar eens checken...

Dat is een zeer goede prijs. Voor zover ik het weet kost het 21 euro en 9 euro voor 100 extra bollen. De omgeving was een bos met versterkte plaatsen, heuvels en bomen.

100 kogels voor 3 uur :roflol:

3 uur = 180 minuten, dan mag je mischien net om de 1.45 minuut 1 x schieten

in die 3 uur verschiet je tog makkelijk 400 / 500 kogels (als je net zo trigger happy als mij bent:P)

kan je dus in het ergste geval nog voor 32€ extra kogels kopen :D

• Topic Starter Topic Starter

in die 3 uur verschiet je tog makkelijk 400 / 500 kogels (als je net zo trigger happy als mij bent:P)

kan je dus in het ergste geval nog voor 32€ extra kogels kopen :D

Zuinig zijn hé, in de oorlog moesten ze ook zuinig zijn met de munitie, dus ik ga dat ook proberen, en niet meteen de Arnold Swarzenegger uithangen, want dat gaat me idd anders een fortuin kosten:D

Maar ik koop er zowizo nog wel 200 bij ze, dan komt het totaal op 31 euro, nog altijd wel cheap :)

Vraag anders of je een tweede Gun mag hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:army::shoot: :D

Wat een berekening..
Eerst is er een inleiding van een kwartier. Dan speel je spelletjes van een kwartier. Soms ben je al neergehaald bij de 2de minuut, en wacht je gewoon in het base-camp. Om het spelletje is er dan een pauzetje met allemaal heldenverhalen van je maten. Dus je berekening zuigt. :D
Ik denk dat je gemiddeld 1à2 keer moet bijkopen.

Zuinig zijn hé, in de oorlog moesten ze ook zuinig zijn met de munitie, dus ik ga dat ook proberen, en niet meteen de Arnold Swarzenegger uithangen, want dat gaat me idd anders een fortuin kosten:D

Maar ik koop er zowizo nog wel 200 bij ze, dan komt het totaal op 31 euro, nog altijd wel cheap :)
Dat dacht ik dus ook, maar die verbolletjes fl*kkeren alle kanten uit :D

Just spray and pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel erg leuk natuurlijk :D

Als je die uitleg van 10min over veilig gebruik en het feit dat die dingen zo scheef schieten als dat de tanden van Guy Verhofstadt staan niet erg vind is het best leuk voor een keer. Zeker met veel vrienden hilarisch.

Wel opletten met van dichtbij schieten (wat gewoon niet mag).. Zaten ik en een maat elk aan een andere kant van een obstakel, draaien we ons alletwee op hetzelfde moment om en door het verschieten knal ik hem keihard op zn hand en nek. Lachen geblazen hoor. :roflol: Ik kreeg er later één van hem in in mn mond (spatte open op het masker ofc) terug tho. :(

Haha :) ik zal erop letten...

8 euro voor 100:eek: ik koop altijd een doos van 2000 voor 39 euro. Mss dat je stiekem je eigen paint kan meenemen want anders kan het duur oplopen..

8 euro voor 100:eek: ik koop altijd een doos van 2000 voor 39 euro. Mss dat je stiekem je eigen paint kan meenemen want anders kan het duur oplopen..

Paintball velden verdienen juist hun geld aan verkoop van de paint dus eigen paint is meestal niet toegestaan.

Veel wedstrijden in sub air klasse gespeeld , schiet je rond de 17 tot 20 bps , dan is je hopper leeg in enkele seconden:D

Paintball velden verdienen juist hun geld aan verkoop van de paint dus eigen paint is meestal niet toegestaan.

Veel wedstrijden in sub air klasse gespeeld , schiet je rond de 17 tot 20 bps , dan is je hopper leeg in enkele seconden:D

Het geweer dat wij krijgen is 1 à 2 bps. Dat is wel genoeg want anders vlam ik die kogels er gewoon door zonder iemand te raken... :)

Man, wij hebben voor de grap eens gespeeld tegen 3 van die uitbaters. Wij waren met 10 vrienden ofzo en hadden elk zo'n standaardgun, maar zij hadden dus ook zo'n goed.

Van ruim 50 meter verder aan de overkant in hun kamp schoten ze door alle beschutting (waren bv euro-paletten) heen raak in ons kamp. En die dingen kwamen ook wel harder aan, damn. :D Toen ik goed en wel doorhad dat we bezig waren was de helft al uitgeschakeld voor ie het kamp uit wist te komen. Ik kreeg er één op mn masker toen ik even mn kop uitstak. :o Dikke adrenalinerush, dat wel.

de kogel knal je er sneller doorheen dan je lief is

ja maar een doosje binnensmokkelen lukt soms wel hoor:D ik dacht dat de regels bij sup'air verandert waren naar 13 of 15 bps, wel beter voor je bruine natuurlijk:) Speelde je competitie? Wat voor marker had je?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven