MuscleMeat

Paintball voor maar 15 euro in Agimont!!

kheb hier nog een tippmann 98 custom atc paintbal geweer liggen , moest er iemand intresse hebben , zo goed als nieuw en zeer degelijk ...

Dat is redelijk goedkoop. Maar deze in Amsterdam of Aalsmeer is ook chill voor de Nederlanders :D

Zin in een sportief dagje uit?
Geen zin in organisatorische romslomp?
Laat dat maar aan ons over!

Wij organiseren voor U een onvergetelijke middag
paintballen met daarna een gezellig etentje.

Voor het bedrag van:

€ 45,00 p.p.

Bieden wij voor u het volgende:

- een hele middag paintballen op ons bosterrein in Amsterdam of Assendelft
- of een middag paintballen op ons indoor centrum te Aalsmeer
- 150 verfkogels per persoon
- gratis CO2
- een gezellige barbecue in ons basiskamp wanneer u speelt in Amsterdam of Assendelft
- of in het indoor centrum te Aalsmeer wanneer u speelt in het indoor centrum te Aalsmeer.
- inclusief paintballen, barbecue en onbeperkt drinken.
Totale duur Amsterdam 5,5 uur, Assendelft 5,5 uur, Aalsmeer 4,5 uur

Die bbq is kankerchill en zo is het onbeperkt bier drinken.
De balletjes zijn alleen wel weer wat duurder, maar in totaal ben je 60 euro per persoon kwijt voor 4,5 uur paintballen, 1 uur BBQ'en en onbeperkt bier drinken.

100 Kogels heb je er in 3min toch wel doorheen geschoten.

• Topic Starter Topic Starter
Oké boys, ben dus eergisteren gaan paintballen in agimont, en het is echt de moeite waard!

Je wordt er vriendelijk ontvangen en na een korte uitleg mag je je vrienden al aan gort schieten... Aan terrein genoeg keuze want het is 200hectare groot!!

Ik heb 2 keer kogels bijgekocht wel want die vliegen er soms wel goed door... Dat komt dus op een totale prijs van 31 euro( 15euro voor drie uur+ 16euro voor 200 kogels), voor 3,5 uur spelen!! Niet al te duur dus...

Mijn knie is wel aan gort geschoten samen met mijn rug, maar het is echt de" moeite waard.

Terug
Naar boven