Fitness Seller

Pak ik veel voor een beginneling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke oefening bedoel je bij rug en biceps ?

80kg borst is goed voor een starter, maar het hangt er natuurlijk ook een groot deel vanaf wat je eigen gewicht is.

Ik vraag me eerlijk af wat je nu van ons wil horen?
Waarom wil je weten of je veel neemt? Moeten we verbaasd zijn en in onze handen klappen?

Hangt idd van gewicht af al is het een zeer mooi gewicht om mee te beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nou 77 Kg. Bij rug nek pull downs, daar kan ik niet zoveel. Maar bij het roeien kan ik wel 70 kg pakken. Biceps, Seated concentration curls, Twist curls,Alternate standing curls, One arm dumbbell preacher curl, hammer curl

Ben nou 77 Kg. Bij rug nek pull downs, daar kan ik niet zoveel. Maar bij het roeien kan ik wel 70 kg pakken. Biceps, Seated concentration curls, Twist curls,Alternate standing curls, One arm dumbbell preacher curl, hammer curl

Veel moeten er lang voor trainen om 4x hun eigen gewicht te kunnen duwen met het bankdrukken, dus je hebt wel een mooie start.
Gewoon hard verder knallen en je krijgt wel mooie stats.

Om je krachtstats te vergelijken met anderen kan je best bankdrukken, deadliften en squaten. Zegt veel meer dan curls en dergelijke.

Kankerveel.

Ik ben 17 jaar oud over 1 week 18:D. Ben 1,78 ben onlangs 2 weken geleden begonnen met het fitnessen:D. Deed 2 jaar geleden voor gedurende een half jaar thaiboks/freefight. Ik heb gemerkt dat ik bij het fitnessen bijna evenveel pak als mensen die bijna 1 jaar trainen. Pak bij het bankdrukken 80kg hou het alleen maar 4x vol, 60 hou ik wel 4*8 vol. Biceps pak ik 20kg 4*8r. Aleen rug luk niet zoveel, daar pak ik maar 55 kg. In 2 weken zijn mijn borstspieren nu al gegroeid. Ben ik goed bezig voor een beginneling??

Nog vragen?

Je weet duidelijk zelf dat je veel pakt voor een beginneling.
Moet je nu perse op het internet nog achter complimenten/bevestiging komen zoeken?

Ok hier komt het: ja je pakt veel voor een beginneling (y)

Wel belangrijk is dat je je oefeningen correct uitvoert.

Nou ja, deze kerel wilt gewoon is horen mensen die langer trainen erover denken.

Het is volgens mij niet dat hij er zelf niks van afweet of dat hij alleen maar zen ego wilt strelen.

Zoiets is altijd wel een goede motivatie boost om er nog harder tegen aan te vliegen.

Sterk op de bank is voor een beginner 1x je eigen BW banken. Dat doe je vrij easy als ik dit zo lees, dus je bent bovengemiddeld sterk in het bankdrukken. Maak gebruik van dit gegeven. Veel interessanter is hoeveel je kunt kniebuigen (correct) en deadliften. Sterk daarin is 1,5x BW (squat) en 2x BW (deadlift).
Die geven een veel beter beeld van hoe sterk je werkelijk bent. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sterk op de bank is voor een beginner 1x je eigen BW banken. Dat doe je vrij easy als ik dit zo lees, dus je bent bovengemiddeld sterk in het bankdrukken. Maak gebruik van dit gegeven. Veel interessanter is hoeveel je kunt kniebuigen (correct) en deadliften. Sterk daarin is 1,5x BW (squat) en 2x BW (deadlift).
Die geven een veel beter beeld van hoe sterk je werkelijk bent. ;)

Dankje MikeDiesel, heb nooit zitten squaten alleen met dat apparaat. Maar doe er meestal niet aan, vindt mn dijbenen al goed genoeg. Maar zal ook voortaan squaten en deadliften, zal kijken wat ik bij beiden maximaal kan.

Dankje MikeDiesel, heb nooit zitten squaten alleen met dat apparaat. Maar doe er meestal niet aan, vindt mn dijbenen al goed genoeg. Maar zal ook voortaan squaten en deadliften, zal kijken wat ik bij beiden maximaal kan.

Squatten doe je niet met een "apparaat" maar met een losse halter in je nek. Dan zak je tot parrallel, dus dieper dan 90 graden. Sterke jongens en mannen gaan van deze oefening houden. Evenals zwaar deadliften. Ik pakte in me eerste deadlift 230kg! (18 jaar) en squatte vlot 10x100kg heel diep. ;)

je zegt zelf dat je evenveel pakt als mensen die een jaar trainen en je borst goed vooruit gegaan is dan weet je toch van je eigen dat je goed bezig bent?of ben je achter complimentjes aan het vissen ,)

Kvind dat je een beetje zielig bent hoor, kerel...in je tekst laat je al genoeg merken hoe goed je jezelf wel niet vindt, wel, proficiat ermee dan.

Lijkt idd een beetje alsof je wilt dat je complimentjes krijgt.

hypertrofie treedt pas op na 20 weken.

FAIL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven