Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nou 77 Kg. Bij rug nek pull downs, daar kan ik niet zoveel. Maar bij het roeien kan ik wel 70 kg pakken. Biceps, Seated concentration curls, Twist curls,Alternate standing curls, One arm dumbbell preacher curl, hammer curl
Ik ben 17 jaar oud over 1 week 18. Ben 1,78 ben onlangs 2 weken geleden begonnen met het fitnessen
. Deed 2 jaar geleden voor gedurende een half jaar thaiboks/freefight. Ik heb gemerkt dat ik bij het fitnessen bijna evenveel pak als mensen die bijna 1 jaar trainen. Pak bij het bankdrukken 80kg hou het alleen maar 4x vol, 60 hou ik wel 4*8 vol. Biceps pak ik 20kg 4*8r. Aleen rug luk niet zoveel, daar pak ik maar 55 kg. In 2 weken zijn mijn borstspieren nu al gegroeid. Ben ik goed bezig voor een beginneling??
Nog vragen?

Sterk op de bank is voor een beginner 1x je eigen BW banken. Dat doe je vrij easy als ik dit zo lees, dus je bent bovengemiddeld sterk in het bankdrukken. Maak gebruik van dit gegeven. Veel interessanter is hoeveel je kunt kniebuigen (correct) en deadliften. Sterk daarin is 1,5x BW (squat) en 2x BW (deadlift).
Die geven een veel beter beeld van hoe sterk je werkelijk bent.![]()
Dankje MikeDiesel, heb nooit zitten squaten alleen met dat apparaat. Maar doe er meestal niet aan, vindt mn dijbenen al goed genoeg. Maar zal ook voortaan squaten en deadliften, zal kijken wat ik bij beiden maximaal kan.