AndroidHealthClinic

Pak je peen en uien maar alvast uit de kast

Verwacht ook niet dat er iets geleerd is van vorig jaar inderdaad :D

Elk jaar toch weer een verrassing dat het winter wordt.

winter mooie trainingstijd..sneeuw hou ik ook wel van..echt snel gaat het op de wegen zoiezo niet meer tegenwoordig. de kou en wind is iets minder

Verwacht ook niet dat er iets geleerd is van vorig jaar inderdaad :D

Elk jaar toch weer een verrassing dat het winter wordt.

is niet helemaal waar......vorig jaar strooiden ze al als het 4 graden en geen neerslag........nu hebben we al meerdere keren vorst gehad (meestal aan de grond) en er zijn nog amper strooiwagens gesignaleerd.....ze bewaren nu het zout voor de echte gaos

Een beetje sneeuw met het zonnetje erbij vind ik prima. In ieder geval een stuk beter dan dat natte donkere gemieter wat we tussen de zomer en winter in hebben.

we moeten gewoon een elfstedentocht hebben en dan mag het wel over wezen...

is niet helemaal waar......vorig jaar strooiden ze al als het 4 graden en geen neerslag........nu hebben we al meerdere keren vorst gehad (meestal aan de grond) en er zijn nog amper strooiwagens gesignaleerd.....ze bewaren nu het zout voor de echte gaos

beter heel je auto rot onder je kont vandaan (ja ook nieuwe autoos)
rij wel iets rustiger..

• Topic Starter Topic Starter
Vorig jaar zaten ze in de zoutcrisis, dus niet zo gek dat ze nu bewaren totdat het echt nodig is.

Jeeeeeeeeeeeeeej wat hebben we hier toch ook een graf klimaat.

Bleh.. Er stond kustgebieden, zal het hier in het mooie oosten nou ook al gaan sneeuwen? :p

Yay, zout op de sneeuw! Krijgen we weer mooie ijsbanen van :D
Hopen maar dat het dit keer niet zo lang duurt met die sneeuw :(

vorig jaar was het een drama als je voor je baantje kranten moet lopen en constanr wegslipte en op je reet viel :mad:

ik hoop op elfstedentocht, dat lijkt me wel mooi

Dikke laag sneeuw voor een week vind ik wel Oke zolang het maar droog blijft, maar van die natte troep is gewoon k*t.

Terug
Naar boven