Paulusderoidkabouter
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestaat het uberhaupt wel ? Trenbolone hexahydrobenzocarbonate in een pilvorm ?Ik schat de kans wel heel klein dat iemand dit van een UGL gaat faken.
Fysisch gezien is er niets wat je tegenhoudt.Bestaat het uberhaupt wel ? Trenbolone hexahydrobenzocarbonate in een pilvorm ?
Want als dat niet zo is dan is het bij voorbaat al niet wat erop staat .
Oke sorry ik dacht dat het ging er om ging wat er op staat. Er ook daadwerkelijk in zit . Maar begrijp ik het dan goed dat het niet uitmaakt wat erin zit ? Zolang er maar wat in zit ?Fysisch gezien is er niets wat je tegenhoudt.
Of er nu wel in zit wat erop staat is een andere kwestie dan of het echt is of niet. En dat bespreken we hier niet.
Grotere foto’s aub. Van de hele verpakking en inhoud.
Wel nogal onhandig dat je precies dat afgescheurde stukje karton over - naar wat het lijkt - het merk hebt gelegd.
Oh sorry ik dacht juist geen merknamen hahahah komt ie danWel nogal onhandig dat je precies dat afgescheurde stukje karton over - naar wat het lijkt - het merk hebt gelegd.
25mg methyltren? Geloof je het zelf?is echt,eigelijk is de benaming mis,dit zijn methyltren tabs.
Methyltren word gedoseerd op maximaal 1mg per tab. Dit is sowieso geen methyltrenis echt,eigelijk is de benaming mis,dit zijn methyltren tabs.

Net zo fake als die synthol spiertjes van je.

Lol