AndroidHealthClinic

Parabolan

Originally posted by soulreaver
Tren is nog veel harder voor je systeem als deca. Onlangs een thread over gelezen van iemand die 40 mg. tren en 50 mg. prop (test.) ED nam en die had problemen met zijn erecties..

Het zal idd. per persoon verschillen, want patrick bv. had nergens last van.

Zo had een maat van me weer wel last..
Zou ik niet durven zeggen, progestageen kan maar gevormd worden in aanwezigheid van estrogeen.

Daarom hoef je het niet te stacken met test. De test zal aromatiseren en de tren veel suppresiever maken.

Beste wat je dan kan doen is nolvadex gebruiken tijdens de kuur.

Originally posted by Smalluser

"Parabolan was" .... neem ik aan dat je bedoelt T.

De naam parabolan wordt gebruikt om tren acetate te verkopen, echte parabolan is er niet meer NERGENS.

Groet Smalluser :thumb:
Ik spreek over de kenmerken v/e product altijd in tegenwoordige tijd.
De dosis van het product is immers nooit veranderd, enkel de productie.

Verder acetaat is een korte ester, para is lange. (Cyclohexylmethylcarbonate)

Idd Trenbolone acetaat = cyclohexylmethylcarbonate terwijl de 'good old' para hexahydrobenzylcarbonate bevatte.

Heb weleens begrepen dat dit proces om deze ester te verwezenlijken het goedje giga duur maakt.

Orginele para is in 1997 het laatst van de 'band gerold'.

Ben blij smalluser dat je het zei.. Ondanks dat men vaak nog de naam parabolan gebruikt, moeten we die eigenlijk niet meer gebruiken.

Ik ken iemand die op dit moment 150mg tren ED gebruikt samen met 120mg prop ED. en hij heeft geen last van zijn erecties (niet meer dan normaal) ;)

Mijn mening asCeNDeDaSiaN :
Gebruik geen tren bij je eerste kuur.

Ma acetaat als ester is dus lichter dan cyclohexylmethylcarbonate waardoor je product zelf meer van het % inneemt + het halfleven verkort en je vaker moet injecteren.

Niet echt een nadeel vind ik, alhoewel sommigen liever de oude hadden.

Vraag ik me af: Wat is nou het grote verschil in werking/resultaten tussen de oude en nieuwe? Ken eigenlijk geen mensen die en de oude en de nieuwe geprobeerd hebben..

• Topic Starter Topic Starter
Vraag ik me af: Wat is nou het grote verschil in werking/resultaten tussen de oude en nieuwe? Ken eigenlijk geen mensen die en de oude en de nieuwe geprobeerd hebben..

Ben ook benieuwd..

De nieuwe is goedkoper/effectiever maar moet vaker geïnjecteerd

.... Vraag ik me af: Wat is nou het grote verschil in werking/resultaten tussen de oude en nieuwe?....

De oude parabolan was duurder maar naar ik vernomen heb ook effectiever.

Verder uiteraard de inject freq - bij de oude (Negma France) was 1x hooguit 2 x per week voldoende terwijl trenbolone acetaat EOD of beter ED gezet moet worden.

Wat versta jij onder effectiever?? Minder stof voor hetzelfde resultaat?

Originally posted by Smalluser

De oude parabolan was duurder maar naar ik vernomen heb ook effectiever
Weet je ook waarom die effectiever zou zijn, ik geloof dat namelijk niet. Logisch gezien dan.

Wat versta jij onder effectiever?? Minder stof voor hetzelfde resultaat?
Idd, als de basis steroide meer van het gewicht inneemt (bij acetate) dan is er meer actieve stof in verhouding met de ester.

verder is enanthaat ook al verkrijgbaar hoor. (1 x per 6-7 dagen injecteren)

.... Wat versta jij onder effectiever?? Minder stof voor hetzelfde resultaat ? ....

Puur en alleen wat ik gelezen heb van de 'echte parabolan' gebruikers. Deze zijn nog steeds waanzinnig enthousiast over de toenmalige resultaten.

Dus alleen uit praktijk/lees ervaring waar ik dat uit opmaak.

Nog niemand die de enanthaat uitgeprobeerd heeft??

Laatst bewerkt:
Waarom is er nergens zo'n schema voor parabolan?

Originally posted by marcos
Waarom is er nergens zo'n schema voor parabolan?
Parabolan wordt dus niet meer gemaakt.

Je hebt nog de fina uit pellets en de generieke tren acetaat/enanthaat.

Ik ken een dealer die deze heeft:

Trenbolone IP(Parabolan)

Ja ze noemen het wel parabolan, maar eigenlijk is de farmaceut die het maakte ermee gestopt. (Beetje als d-bol dus)

Tren van IP is trouwens vrij onbetrouwbaar volgens velen.

Met de oude para had ik ook betere resultaten als met de nieuwe tren pellets.
Ik was harder en groter en ik kreeg meer complimenten/opmerkingen/starende ogen van para als van tren pellets.

aan bestoldschool

Wat stackte je bij die parabolan/tren? Heb jij misschien een schema?

Wat vind jij trouwens van die trenbolone van IP?

Terug
Naar boven