AndroidHealthClinic

partyfit pil -alcohol drinken zonder zat te worden-

Wat heb je daar nou weer aan:p

Waarom zou je alcohol willen drinken zonder dronken te worden?
Het is sowieso al dom dat sommige mensen alcohol móeten drinken, maar zou het tegenovergestelde niet "beter" zijn?

• Topic Starter Topic Starter
oneindig veel bier drinken? :D

Waarom zou je alcohol willen drinken zonder dronken te worden?
Het is sowieso al dom dat sommige mensen alcohol móeten drinken, maar zou het tegenovergestelde niet "beter" zijn?

ik weet het, ik zeg helemaal niet dat ik voor of tegen die pil ben.
ik kwam dit gewoon tegen en wou dit delen met jullie.

misschien helpt het wel tegen spierafbraak door alcohol (als alcohol spieren afbreekt dan)

dit bestond al voor de tweede wereld oorlog. Heeft de russische geheime dienst ontwikkeld.

Over 2 jaar mag ook jij aan de sterke drank..:)

ben bijna 17 :D
heb geen behoefte aan sterke drank hoor, amuseer me perfect met een cola/biertje.
juist bij speciale gelegenheden lust ik wel iets sterkers (maar dat is extreem weinig)

(volgende week maandag komt volbeat naar belgie, ga ik naartoe en ofc feest je dan op z'n deens: met bier en whisky :D )

Gewoon veel drinken en dan naar het toilet om over te geven voordat de alcohol je maag heeft verlaten......

Tja, je zult het maar nodig hebben om een indruk op je vrienden te maken.

Neem alcohol vrij biertje als je per se wilt zuipe :p

totdat je een alcholvergiftiging oploopt...

leuter. Als je de effecten van alcohol wilt blokkeren moet dat met de breinreceptoren gebeuren.

Die paar percenten snellere afbraak (als het al zoveel is) door wat homeopatische middelen gaan dat niet doen.

Terug
Naar boven