Fitness Seller

Shocking News 'Paus Benedictus stapt op vanwege seksschandalen'

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Paus Benedictus zou andere redenen voor zijn aftreden hebben gehad - Foto: EPA

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paus Benedictus XVI treedt niet terug vanwege zijn vergevorderde leeftijd. Een homonetwerk en machtsmisbruik binnen het Vaticaan zouden de werkelijke reden voor het aftreden zijn.

Dat zegt de Italiaanse journalist Dino Boffo in het dagblad La Repubblica.

Volgens Boffo zou de paus zijn keuze hebben gemaakt nadat hij een geheim rapport onder ogen had gekregen van de kardinalen Julian Herranz, Salvatore de Giorgi e Josef Tomko.

Homonetwerk

In het rapport wordt een homonetwerk blootgelegd dat in Vaticaanstad en in Rome coïtusfeesten zou organiseren. De deelnemers aan de feesten zouden zich hebben laten omkopen om blootstelling van het schandaal te voorkomen.

Het Vaticaan ontkent in alle toonaarden. Chef-woordvoering van het Vaticaan Federico Lombardi weigerde donderdag op vragen over het schandaal in te gaan.

Twee kampen

Boffo moest zelf in 2009 opstappen als hoofdredacteur van de katholieke krant l'Avvenire na een schandaal over zijn eigen vermeende homocoïtusualiteit. Dat gerucht zou weer afkomstig zijn geweest van de Vaticaankrant l'Osservatore Romano.

Punt van inzet zou de secretaris en vertrouweling van Benedictus, Tarcisio Bertone zijn geweest. Bertone's voorganger Angelo Sodano zou er alles voor over hebben gehad om Bertone weg te krijgen. Maar de paus hield vast aan zijn vertrouweling die straks tijdens het Conclaaf als Camerlengo dienst zal doen.
[Link niet meer beschikbaar].
Was dat nou echt nodig Bryce? :roflol:

die bryce toch oh oh oh.

pics?

Good riddance.

Die Italianen weten wel hoe je een feestje moet bouwen he..

Toen het nieuws uitbrak dat hij ging aftreden vroeg mijn vrouw waarom. Ik zei haar dat de officiele verklaring was dat hij zich te ziek begon te voelen, maar dat ik vermoedde dat er wellicht één of ander coïtuschandaal achter zou zitten en dat ze hem mss chanteerden.

Maar goed, dat vermoedde iedereen wel neem ik aan.

Grotendeels van de mensen heeft die eerste reden nooit geloofd..
Vaticaan valt op zo danig veel zaken dat de keuze te groot was om een gok te plaatsen op wat het wel degelijk was.
Dat dit het zou zijn is zelfs voor de doemdenkers epic :roflol:

Word tijd dat we de kerken eens plat smijten en er iets nuttig plaatsen.

Grotendeels van de mensen heeft die eerste reden nooit geloofd..
Vaticaan valt op zo danig veel zaken dat de keuze te groot was om een gok te plaatsen op wat het wel degelijk was.
Dat dit het zou zijn is zelfs voor de doemdenkers epic :roflol:

Word tijd dat we de kerken eens plat smijten en er iets nuttig plaatsen.

Is niet nodig den ik. Religies zullen zelf een langzaam maar zekere dood sterven.

Bedankt voor de bloemen.

bunga bunga feestjes :eyebrow:

dacht al dat het iets te maken had met die Homos...

christendom dat wel, de islam daarintegen zie ik nog niet zo snel uitsterven..

Niet zo sel, maar uiteindelijk wel.
Ik ken de Arabische wereld, en cultuur, redelijk goed en heb deze samenleving, up close and personal zien evolueren. Ik zeg je dat een enorm groot aantal, veel meer dan men denkt, niet meer gelovig is en enkel nog doet alsof om de ouderen in de familie niet te schofferen.
Deze jongere generatie, waarvan de oudsten ongeveer 30 jaar zijn, hebben een taalgebruik tav hun kinderen die bijna volledig ontdaan is van religieuze elementen; Ik heb het dan niet over de moslims in België.

Als je kijkt naar de revoluties in de Arabische wereld zag je bijv dat het Muslim Brotherhood de manifestanten toesprak en deze zeer lauw reageerden. De spreker ging weg omdat hij de bui zag hangen en werd gemolesteerd door de jongeren die riepen: jij zal onze revolutie niet stelen. ze willen vrijheid, ze willen wat ze op facebook zien, op youtyube, en zullen nooit nog een stap achteruit aanvaarden. Ik zie dit bij de 80 a 100 mensen die ik ken in Marokko, Tunesië, Palestina, Syrië, en een journaliste die werkt in Yemen.

The genie is out of the bottle!

wat hebben hun toch met homo's en pedofilie, wat een gare zooi zeg.

Was dat nou echt nodig Bryce? :roflol:

LOL, groot nieuws voor hetero's ? :roflol:

Dat het Vaticaan barst van de kastnichten en dat er "homonetwerken" zijn, weet iedere een beetje ingelichte homo :) Niks nieuws. En tja, en die coïtusfeesten zijn dan ook niets bijzonders.

Niet echt een reden om voor af te treden, zeker niet als je denkt aan alle pedoschandalen die eraan voorafgegaan zijn.

Dat er iets achter het aftreden zit, vermoed ik ook, maar dan is het zeker iets véél en véél ernstigers.

LOL, groot nieuws voor hetero's ? :roflol:

Dat het Vaticaan barst van de kastnichten en dat er "homonetwerken" zijn, weet iedere een beetje ingelichte homo :) Niks nieuws. En tja, en die coïtusfeesten zijn dan ook niets bijzonders.

Niet echt een reden om voor af te treden, zeker niet als je denkt aan alle pedoschandalen die eraan voorafgegaan zijn.

Dat er iets achter het aftreden zit, vermoed ik ook, maar dan is het zeker iets véél en véél ernstigers.
Illuminati

Bryce does the vatican.
When in Rome ,do what Bryce do.

:D

Ach komt ervan met dat belachelijk celibaat en ongezonde houding tov coïtusualiteit.

:D

Homocoïtusualiteit is één ding - al is dat natuurlijk volledig absurd als je ziet wat voor onzin ze daarover uitkramen.

Maar dat ze in deze tijd nog bijna altijd weg weten te komen met kindermisbruik, dat vind ik echt onvoorstelbaar.

Terug
Naar boven