MuscleMeat

Shocking News 'Paus Benedictus stapt op vanwege seksschandalen'

Lol'd in.

Pak de twee bekende tv priesters hier in Nederland er maar eens ff stevig bij. (no homo) Antoine Bodar en Roderick Vonhögen.
Als dat geen heaumeaus zijn dan weet ik het ook niet meer. Maakt niets uit verder maar echt toeval is het niet. Is ook lang zo geweest dat om het maar te ontkennen/onderdrukken/andere geaccepteerde levensstijl dan vrouw en kinderen het priesterschap wel een goede optie was natuurlijk.

Maar goed, homocoïtusfeesten in het Vaticaan is wel lachen en ik kan niet wachten om het m'n moeder te vertellen. Het artikel heeft vrij weinig details om het verhaal mee aan te dikken maar die denk en vertel ik er zelf wel bij. Die is nog vrij stevig Katholiek.

• Topic Starter Topic Starter
LOL, groot nieuws voor hetero's ? :roflol:

Dat het Vaticaan barst van de kastnichten en dat er "homonetwerken" zijn, weet iedere een beetje ingelichte homo :) Niks nieuws. En tja, en die coïtusfeesten zijn dan ook niets bijzonders.

Niet echt een reden om voor af te treden, zeker niet als je denkt aan alle pedoschandalen die eraan voorafgegaan zijn.

Dat er iets achter het aftreden zit, vermoed ik ook, maar dan is het zeker iets véél en véél ernstigers.
Misschien was dit de spreekwoordelijke druppel voor deze paus? :)

En ja coïtus blijft een te sterke menselijke drang om te onderdrukken, ook voor Vaticaanstad. Geen verrassing dus.

Misschien was dit de spreekwoordelijke druppel voor deze paus? :)

Ik geloof het niet. Ik denk dat je eerder moeten denken aan zaken die zich buiten het Vaticaan hebben afgespeeld, dat die ook binnen het Vaticaan hebben gespeeld. Of misschien een verleden dat niet helemaal zuiver is. Iets in die richting.

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof het niet. Ik denk dat je eerder moeten denken aan zaken die zich buiten het Vaticaan hebben afgespeeld, dat die ook binnen het Vaticaan hebben gespeeld. Of misschien een verleden dat niet helemaal zuiver is. Iets in die richting.

Vergeet ook niet dat dat kindermisbruik buiten Vaticaanstad afspeelde, dit is in Vaticaanstad zelf, veel dichter bij huis. Misschien was dat wat er teveel aan was. Maar ik heb zo'n vermoeden dat we het fijne ervan nooit te weten zullen komen.

Ik had eerst iets gelezen en ik weet niet hoeveel er nou van waar is, dat er ook in Nederland schijnbaar een heel netwerk pedofielen was uiterst geheim en de meeste van hun waren allerlei mannen met hoge posities in de maatschappij. Veel rechters waren er ook bij betrokken.

Vergeet ook niet dat dat kindermisbruik buiten Vaticaanstad afspeelde, dit is in Vaticaanstad zelf, veel dichter bij huis. Misschien was dat wat er teveel aan was. Maar ik heb zo'n vermoeden dat we het fijne ervan nooit te weten zullen komen.

Jij noemt paard en wagen een beetje duidelijker dan ik :D
We begrijpen elkaar:)
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet. Ze hebben veel teveel invloed in Italië daarvoor.

Wanneer wordt die hele poppenkast opgeheven? De katholieke kerk is overduidelijk het grootste pedofielennetwerk ter wereld. Aanmerken als criminele organisatie, kerken onteigenen en al die pedo's opsluiten in een werkkamp.

Volstrekt mee eens. Wil bij mij er niet in dat dit überhaupt mogelijk is.

Niet zo sel, maar uiteindelijk wel.
Ik ken de Arabische wereld, en cultuur, redelijk goed en heb deze samenleving, up close and personal zien evolueren. Ik zeg je dat een enorm groot aantal, veel meer dan men denkt, niet meer gelovig is en enkel nog doet alsof om de ouderen in de familie niet te schofferen.
Deze jongere generatie, waarvan de oudsten ongeveer 30 jaar zijn, hebben een taalgebruik tav hun kinderen die bijna volledig ontdaan is van religieuze elementen; Ik heb het dan niet over de moslims in België.

Als je kijkt naar de revoluties in de Arabische wereld zag je bijv dat het Muslim Brotherhood de manifestanten toesprak en deze zeer lauw reageerden. De spreker ging weg omdat hij de bui zag hangen en werd gemolesteerd door de jongeren die riepen: jij zal onze revolutie niet stelen. ze willen vrijheid, ze willen wat ze op facebook zien, op youtyube, en zullen nooit nog een stap achteruit aanvaarden. Ik zie dit bij de 80 a 100 mensen die ik ken in Marokko, Tunesië, Palestina, Syrië, en een journaliste die werkt in Yemen.

The genie is out of the bottle!

Wut? Snap niet echt wat je wil zeggen maar als je een willekeurig filmpje uit een van die war zones aanklikt zul je zien dat die gasten niks anders doen dan de hele dag door allah ahkbar schreeuwen

religie.... :o

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_coïtusually_active_popes

In België hebben ze dan tenminste nog invallen gedaan bij de kerk, maar die hebben ook nooit wat opgeleverd als ik me niet vergis, of toch?

Die inval was zo nep/gesaboteerd als het maar kan.
Heb ik nooit op serieux genomen.

Ik ga nog NET niet de conspiracy kant op met wat ik vind van "operatie kelk".

Wal-ge-lijk. Je ziet aan de kop van die paus al dat hij een psychopaat is.

Het is een criminele organisatie die misschien wel verder terug gaat dan het romeinse rijk.
Waarom die afstapt van de satans troon is een goede vraag.
Ik ga er zowieso van uit dat whatever ze zeggen dat de reden is, dat ze liegen.

Volgens mij is er iets misgegaan met de communicatie. Wij stuurden ieder jaar bloemen, maar de paus bedoelde andere bruine anjers.

Terug
Naar boven