XXL Nutrition

pc crasht CONSTANT!!! DRINGEND!!

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hey mannen,kheb sinds gistere m'n nieuw pc'tje nu heb ik een probleem...

telkens ik em opstart en ik begin te "werken",na enkele minuten crasht ie,en krijg ik een blauw scherm met een foutmelding,windows has shut down to prevent any damage to your computer...dan doet ie een system memory dump ofzo en start ie opnieuw op.

en dat heb ik elke keer,als ie dan terug opstart komt er een foutmelding op : EMPIA TECHNOLOGIES,ETSCAN,ETDEVICE,ETFILTER caused the problem... naar mijn weten heb ik geen onderdelen van EMPIA TECH.

wat kan ik daaraan doen??

Lijkt me niet hardwarematig...

Probeer te vinden welke progs of processen dit veroorzaken. Ctrl+alt+del -> processes of anders in startmenu --> uitvoeren (run) --> 'msconfig' --> checken wel programmas automatisch runnen.

Als je sinds gisteren nog maar die pc hebt, zou ik m'n kop er niet over breken en die gewoon terugbrengen..dat ze zelf hun miserie oplossen.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me niet hardwarematig...

Probeer te vinden welke progs of processen dit veroorzaken. Ctrl+alt+del -> processes of anders in startmenu --> uitvoeren (run) --> 'msconfig' --> checken wel programmas automatisch runnen.

en wat moet ik dan doen?

De bron zien te verwijderen, proces stopzetten en dan betreffende bestanden verwijderen

dit zijn m'n processen,maar kzie niet direct de fout...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Someone Help Me Goddamit!!!

een format wil ook altijd helpen

kdenk niet dat het een virus is,kaspersky stond er al op nog voordat ik op internet zat...en bij "schade" op de link van zoutzak staat er ook niet dat het de pc kan laten uitvallen...

systeem herstel kan dat helpen?maarja hoe weet ik dan welk programma de uitval veroorzaakt...?

langs de andere kant,bij m'n processen staat er ook niet wie de gebruiker is...en bij beschrijving staat er ook niet dat het een onderrdeel van windows is...

frustrerend is dat zeg! heb je net een nieuwe compu en dan crashed die constant... ik zou gek worden!

anyway ik kan je helaas niet helpen...sterkte ermee

kun je niet eens googlen op je foutmelding??

Laatst bewerkt:
ik heb ff voor je gegoogled.. het lijkt iets in je drivers te zijn.. welke windows versie heb je?? mischien dat daar een conflict zit..

Heb je mischien even het type moederbord? En post meteen even de fout uit het windows logboek?

@ marc181982

weet jij toevallig of het aan mn moederbord kan liggen waarom hij Tiny xp niet wil opstarten ?
Telkens geeft hij 'error disk' blue screen :(
Pc is nochthans niet oud en heb al veel goeds gehoord over Tiny xp.

Belangrijk is dat bij Vista, net als bij het grafische subsysteem, de meeste drivers niet meer in de kernel mode draaien maar in de user mode. Fouten in drivers, volgens Microsoft oorzaak van negentig procent van alle Windows crashes, moeten hiermee zo veel mogelijk worden uitgesloten. Opvallend is dat de 64-bit versies van Windows Vista alleen digitaal ondertekende en door Microsoft goedgekeurde drivers accepteren. Volgens Derk Wagelaar, Program Manager voor de Nederlandse Windows Vista, wil Microsoft het aantal crashes dat veroorzaakt wordt door ondeugdelijke drivers hiermee tot het absolute minimum beperken. Bovendien wil men hoervoor het moment aangrijpen waarop de hardwareleveranciers voor het eerst massaal 64-bit drivers gaan ontwikkelen

Belangrijk is dat bij Vista, net als bij het grafische subsysteem, de meeste drivers niet meer in de kernel mode draaien maar in de user mode. Fouten in drivers, volgens Microsoft oorzaak van negentig procent van alle Windows crashes, moeten hiermee zo veel mogelijk worden uitgesloten. Opvallend is dat de 64-bit versies van Windows Vista alleen digitaal ondertekende en door Microsoft goedgekeurde drivers accepteren. Volgens Derk Wagelaar, Program Manager voor de Nederlandse Windows Vista, wil Microsoft het aantal crashes dat veroorzaakt wordt door ondeugdelijke drivers hiermee tot het absolute minimum beperken. Bovendien wil men hoervoor het moment aangrijpen waarop de hardwareleveranciers voor het eerst massaal 64-bit drivers gaan ontwikkelen

heb je hier wat aan????

controlleer je drivers

voeding voldoende?

Vga en cpu temp ok?

Anders format c

Terug
Naar boven