XXL Nutrition

pc crasht CONSTANT!!! DRINGEND!!

• Topic Starter Topic Starter
Belangrijk is dat bij Vista, net als bij het grafische subsysteem, de meeste drivers niet meer in de kernel mode draaien maar in de user mode. Fouten in drivers, volgens Microsoft oorzaak van negentig procent van alle Windows crashes, moeten hiermee zo veel mogelijk worden uitgesloten. Opvallend is dat de 64-bit versies van Windows Vista alleen digitaal ondertekende en door Microsoft goedgekeurde drivers accepteren. Volgens Derk Wagelaar, Program Manager voor de Nederlandse Windows Vista, wil Microsoft het aantal crashes dat veroorzaakt wordt door ondeugdelijke drivers hiermee tot het absolute minimum beperken. Bovendien wil men hoervoor het moment aangrijpen waarop de hardwareleveranciers voor het eerst massaal 64-bit drivers gaan ontwikkelen

weinig maar tnx ;) :kiss:

Mmm ik zie iets met scan staan ... heb je er toevallig 1 of andere scanner aan zitten ?? dit soort apparaten zijn vaak wel verantwoordelijke voor dat soort rare dingen ...

Mmm ik zie iets met scan staan ... heb je er toevallig 1 of andere scanner aan zitten ?? dit soort apparaten zijn vaak wel verantwoordelijke voor dat soort rare dingen ...

ja ik dacht ook eerst dat het aan m'n scan lag,maar heb toen alles er weer afgesmeten wat daarmee temaken had en het probleem blijft nog steeds...

er zal niets anders opzitten dan de pc terugdragen en hem weer een paar weken kwijt zijn...

heb je ook de software van je scanner ge deinstallerd kerel ?

wat doet de pc als deze in veilige modus word gestart?

Mmm tjah dat wilde ik ook gaan voor stellen

fl**ker er xp op :p vista sucks qua drivers

en nu heb je een onbruikbare pc?

:roflol:

vista is alleen xp on steriods ;-)

Het is totaal 'geen goed' operatin systeem en zuigt veel meer ram dan nodig.
Binnen een jaar ofzo wordt het veel beter is altijd zo.

Dus daarom verkoop je deze vista versie en dl je gratis windows Xp Professional.

Of je start eens op in veilige modus met ms prompt .. van daaruit kan je zaken gaan wegvegen met een minimum van programma's dat runt
bij normale windows boot runt er nogal veel wat storingen kan veroorzaken.

Ook eens kijken in de opstartmenu
msconfig dus wat je allemaal boot;. alleen het nodige booten.

veel succes
anders vijs je eens even je computer open en kijk je of alles wel goed ingeplugt zit.

greets

probleem opgelost...enig idee wat het was??

hoe stom kan het zijn...twas de ****ing USB muis die de pc liet crashen...komaan...zo een stom ding dat zo een machine naar de ruk helpt...nuja tis opgelost...

probleem opgelost...enig idee wat het was??

hoe stom kan het zijn...twas de ****ing USB muis die de pc liet crashen...komaan...zo een stom ding dat zo een machine naar de ruk helpt...nuja tis opgelost...

hehehe kleinigheidje , zelf nog nooit meegemaakt . Wel met een USB stick/Bluetooth/USB Koptelefoon.Maar mooi dat het opgelost is

Terug
Naar boven