Gysemans
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss de Shift (Caps) knop op je toetsenbord die ingedrukt blijft of blijft hangen..
toetsenbord eens omdraaien en goed schudden, stofzuiger in de hand
paar keer goed op BEIDE shift-knoppen drukke (links en rechts, boven Ctrl-knop)
hij heeft meer klachten dan alleen die hoofdlettersMss de Shift (Caps) knop op je toetsenbord die ingedrukt blijft of blijft hangen..
toetsenbord eens omdraaien en goed schudden, stofzuiger in de hand
paar keer goed op BEIDE shift-knoppen drukke (links en rechts, boven Ctrl-knop)

ik ga stoppen, mn toetsenbord lag bijna tegen de grond![]()
denk dat je gewoon je toetsenbord en muis om zeep hebt geholpen tijdens het spelen van die spank the booty game![]()

, nee, hij mn pc doet al een paar dagen zo raarveel minder spammen in al deze topics dat zal helpen!! alleen nog in mijn topicjemeer dan voldoende
![]()

ik heb hitman pro geinstalleerd gehad, ging eventjes goed maar nu moet ik alweer capslock opzetten om te typen, als ik op bureaublad op een icoon klik word alles blauw en onder in de werkbalk springen telkens opnieuw kadertjes op als ik hier een andere post kies, ik kan niet meer scrollen met de muis...
ik ga eens een ander toetsenbord proberen, ligt misschien toch daaraan
weird shizzle![]()

ik heb hitman pro geinstalleerd gehad, ging eventjes goed maar nu moet ik alweer capslock opzetten om te typen, als ik op bureaublad op een icoon klik word alles blauw en onder in de werkbalk springen telkens opnieuw kadertjes op als ik hier een andere post kies, ik kan niet meer scrollen met de muis...
ik ga eens een ander toetsenbord proberen, ligt misschien toch daaraan
weird shizzle![]()