AndroidHealthClinic

pc flipt door

Mss de Shift (Caps) knop op je toetsenbord die ingedrukt blijft of blijft hangen..

toetsenbord eens omdraaien en goed schudden, stofzuiger in de hand
paar keer goed op BEIDE shift-knoppen drukke (links en rechts, boven Ctrl-knop)

:stupid: hij heeft meer klachten dan alleen die hoofdletters

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, voor 5 minuten, strange

zeg ff hoe het afloopt met die hitman pro, lijkt erop dat je wat spyware te pakken hebt.

kan je een ander toetsenbord/muis aansluiten?

sanca's spamming days are over :woot:
onze plan om zijn pc om zeep te helpen gaat volgons plan :evil2:

j\k :( :aai:

Klinkt als een gaar toetsenbord. .. alle klachten die Sanca noemt komen door shift knoppen die niet deugen ...

Ram er eens een ander toetsenbord aan ... en heb je recentelijk software geinstalleerd / instellingen gewijzigt en dat sindsdien je een probleem hebt (KAN gare instellingen op leveren )

Controleer ook je toetsenbord talen via de landopties in het configuratiescherm

ik heb hitman pro geinstalleerd gehad, ging eventjes goed maar nu moet ik alweer capslock opzetten om te typen, als ik op bureaublad op een icoon klik word alles blauw en onder in de werkbalk springen telkens opnieuw kadertjes op als ik hier een andere post kies, ik kan niet meer scrollen met de muis...

ik ga eens een ander toetsenbord proberen, ligt misschien toch daaraan :dunno:

weird shizzle :(

veel minder spammen in al deze topics dat zal helpen!! alleen nog in mijn topicje :D meer dan voldoende :roflol::roflol:

ik heb hitman pro geinstalleerd gehad, ging eventjes goed maar nu moet ik alweer capslock opzetten om te typen, als ik op bureaublad op een icoon klik word alles blauw en onder in de werkbalk springen telkens opnieuw kadertjes op als ik hier een andere post kies, ik kan niet meer scrollen met de muis...

Lijkt me sterk dat het aan je toetsenbord ligt maarja je kan 't proberen,
laat ff iets weten als je een nieuwe hebt geprobeerd :)

Sanca spammed gewoon te veel en nu is zijn toetsenbord gewoon stuk.... Klachten klinken als dat Sanca teveel in het forumdeel het geile hanenhok is geweest. ..

Ik denk dat je er een shift-knop óf vast zit, óf niet goed werkt. Een ander toetsenbord zal waarschijnlijk aardig wat van je problemen oplossen.

spijtig genoeg voor sanderm kan ik na 10 minuutjes dbb alleen nog maar met mn muis werken, smillies all the way baby :D

ik ga straks mn toetsenbord eens opendraaien...

Zet er nou toch gewoon een ander keyboard aan man ... !

het blijkt dus die shift knop te zijn die de boel verdoete

Terug
Naar boven